Ta přichází s několika vizuálními a hardwarovými změnami. Tyto změny jsou patrné na přední části, kde jsou k vidění nová LED světla pro denní svícení a pozměněnou grafiku. Zadní světla dostala též mírně upravený vzhled a "3D efekt". Zákazníci si mohou vybrat ze dvou nových laků karoserie (tmavě šedá a platinově stříbrná) a z různých typů litých kol ve velikostech až do 18 palců. Uvnitř kabiny je nové čalounění sedadel a sedmi-palcový dotykový displej. Ten nahrazuje záplavu tlačítek, které jsme mimo jiné kritizovali v testu.
Pod kapotu omlazené C4 přidal Citroën nový motor vyhovující emisní normě Euro 6, konkrétně zážehový motor PureTech 110 s výkonem 110 koní při 5500 otáčkách za minutu a s 205 Nm točivého momentu při 1750 otáčkách za minutu. Výkon jde na přední kola prostřednictvím šesti- stupňové manuální převodovky. Výrobce přitom uvádí kombinovanou spotřebu paliva jen 4,7 litru na 100 km.
V nabídce bude i motor PureTech 130 se 130 koňmi při 5500 otáčkách za minutu a s 230 Nm ( při 1750 otáčkách za minutu. Spojen je výhradně se šestistupňovou automatickou převodovkou a Citroën C4 má nabídnout spotřebou paliva jen 4,8 litru na 100 km. Turbodieselové jednotky zastupuje motor BlueHDi 100 s výkonem 100 koní a s 254 Nm a dále pak motor BlueHDi 120 se 120 koňmi a s 300 Nm točivého momentu.