Poměrně dlouhou dobu před plánovaným odhalením se na internetu objevila fotografie Audi Q8 bez jakéhokoliv maskování. Fotograf sice stihl zachytit pouze její bok a zadní část, ovšem i tak se jedná o zajímavý snímek, ze kterého si můžeme udělat představu o budoucí podobě vozu.
Fotografie zachycující boční a zadní část nové Audi Q8 bez jakéhokoliv maskování se objevila na italském motoristickém fóru AutoPerri. Bohužel mám k dispozici pouze jednu fotografii, ovšem i tak je na první pohled jasné, že vůz se celkem pevně drží své předlohy.
Z konceptu si tak odnesl například velké podběhy zadních kol, křídlo na zadních dveřích nebo zadní světla v samotných rozích karoserie. Nechybí ani obrovská pěti-paprsková hliníková kola nebo černé koncovky výfuku integrované do zadního nárazníku.
Produkční verze Q8 se na evropských silnicích očekává během příštího roku, ovšem zákazníci v USA by si měli počkat až do roku 2019. Pod kapotou by se mohl objevit jak 3.0 litrový naftový šestiválec o výkonu 354 koní, tak dvakrát přeplňovaný 4.0 litrový motor V8 ve variantě RS. Mimo to je ve hře i Plug-in hybrid E-Tron.
Audi Q8 by měla stát na prodloužené platformě MLB, kterou využívá Audi Q7 a jí příbuzné vozy. Model Q8 by se měl vyrábět spolu s menším SUV ve slovenské továrně Audi sídlící v Bratislavě. Více informací se ale dozvíme až s blížícím se příchodem vozu.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.