Poměrně dlouhou dobu před plánovaným odhalením se na internetu objevila fotografie Audi Q8 bez jakéhokoliv maskování. Fotograf sice stihl zachytit pouze její bok a zadní část, ovšem i tak se jedná o zajímavý snímek, ze kterého si můžeme udělat představu o budoucí podobě vozu.
Fotografie zachycující boční a zadní část nové Audi Q8 bez jakéhokoliv maskování se objevila na italském motoristickém fóru AutoPerri. Bohužel mám k dispozici pouze jednu fotografii, ovšem i tak je na první pohled jasné, že vůz se celkem pevně drží své předlohy.
Z konceptu si tak odnesl například velké podběhy zadních kol, křídlo na zadních dveřích nebo zadní světla v samotných rozích karoserie. Nechybí ani obrovská pěti-paprsková hliníková kola nebo černé koncovky výfuku integrované do zadního nárazníku.
Produkční verze Q8 se na evropských silnicích očekává během příštího roku, ovšem zákazníci v USA by si měli počkat až do roku 2019. Pod kapotou by se mohl objevit jak 3.0 litrový naftový šestiválec o výkonu 354 koní, tak dvakrát přeplňovaný 4.0 litrový motor V8 ve variantě RS. Mimo to je ve hře i Plug-in hybrid E-Tron.
Audi Q8 by měla stát na prodloužené platformě MLB, kterou využívá Audi Q7 a jí příbuzné vozy. Model Q8 by se měl vyrábět spolu s menším SUV ve slovenské továrně Audi sídlící v Bratislavě. Více informací se ale dozvíme až s blížícím se příchodem vozu.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.