Poměrně dlouhou dobu před plánovaným odhalením se na internetu objevila fotografie Audi Q8 bez jakéhokoliv maskování. Fotograf sice stihl zachytit pouze její bok a zadní část, ovšem i tak se jedná o zajímavý snímek, ze kterého si můžeme udělat představu o budoucí podobě vozu.
Fotografie zachycující boční a zadní část nové Audi Q8 bez jakéhokoliv maskování se objevila na italském motoristickém fóru AutoPerri. Bohužel mám k dispozici pouze jednu fotografii, ovšem i tak je na první pohled jasné, že vůz se celkem pevně drží své předlohy.
Z konceptu si tak odnesl například velké podběhy zadních kol, křídlo na zadních dveřích nebo zadní světla v samotných rozích karoserie. Nechybí ani obrovská pěti-paprsková hliníková kola nebo černé koncovky výfuku integrované do zadního nárazníku.
Produkční verze Q8 se na evropských silnicích očekává během příštího roku, ovšem zákazníci v USA by si měli počkat až do roku 2019. Pod kapotou by se mohl objevit jak 3.0 litrový naftový šestiválec o výkonu 354 koní, tak dvakrát přeplňovaný 4.0 litrový motor V8 ve variantě RS. Mimo to je ve hře i Plug-in hybrid E-Tron.
Audi Q8 by měla stát na prodloužené platformě MLB, kterou využívá Audi Q7 a jí příbuzné vozy. Model Q8 by se měl vyrábět spolu s menším SUV ve slovenské továrně Audi sídlící v Bratislavě. Více informací se ale dozvíme až s blížícím se příchodem vozu.
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?