Již koncem tohoto měsíce by mělo Ferrari představit svůj nový hybridní model, pod jehož kapotou se očekává výkon rovných 1 000 koňských sil. Design a technické parametry sice zatím zůstávají neznámou, nedávno se však podařilo zachytit testovací prototyp přímo v provozu na silnici
V minulosti už se sice podařilo zachytit několik testovacích prototypů, nicméně ve většině případů se jednalo o modifikované karoserie známých modelů, pod kterými se zřejmě ukrývala nová technika. Tentokrát se však můžeme podívat na silně maskovaný vůz, který už je zřejmě v posledních fázích testování.
Testování vozu probíhalo na veřejné silnici, kde si ho však všimla posádka jiného Ferrari - konkrétně modelu 488 Spider. Ta se rozhodla maskovaný prototyp pronásledovat, což jeho řidiče rozhodně nepotěšilo. Rozjela se tak malá hra na schovávanou.
Řidič maskovaného prototypu se nejdříve rozhodl zastavit u krajnice, načež přejel na nedaleké parkoviště a snažil se skrýt za zaparkovanými automobily. Posádka modelu 488 Spider se celou záležitostí náramně bavila a řidiči prototypu nedala pokoj, přičemž si jeho vůz natáčela a fotila.
Pronásledování nakonec ukončil řidič maskovaného Ferrari až svým prudkým úhybným manévrem, kdy po krátkém zapnutí blinkrů vlevo nakonec agresivně odbočil doprava. Posádka modelu 488 Spider už ale měla téměř 3 minutový záznam, který následně umístila na Instagram.
Kvůli silnému maskování toho z prototypu bohužel moc nevykoukáme, částečně se ukazuje jen silueta, světla a dvojice koncovek instalovaných výše uprostřed zadního nárazníku. Jaký motor se ukrývá pod kapotou je zatím otázkou, nejčastěji se však spekuluje o motorizaci twin-turbo V6 nebo V8 kombinované s hybridním ústrojím.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.