Minulý měsíc nás Ferrari vcelku zaskočilo odhalením nového modelu Portofino, které má nahradit stávající model California T. Oficiální prezentace modelu by se měla konat až příští měsíc na autosalonu ve Frankfurtu, ovšem už nyní se na veřejnost dostaly záběry tohoto vozu ze silnic.
Přesněji řečeno, jde o záběry pořízené ve slovinském městě Koper, kde se pro vůz natáčely reklamní spoty. Kár krátkých záběrů nic nového neodhaluje, ovšem můžeme si vůz prohlédnout opět z jiného úhlu a konečně také během jízdy.
Názory na eleganci vozu se rozcházejí, ovšem podle nás se Ferrari za Portofino rozhodně nemusí stydět. Pod jeho kapotou je navíc zcela přepracovaný a dvakrát přeplňovaný motor o objemu 3.9 litru.
Podle webu CarScoops bychom se tak mohli dočkat výkonu zhruba 590 koní a točivého momentu cca 760 Nm. Díky tomu by pak nové Portofino mělo být schopné akcelerovat z 0 na 100 km/h za pouhých 3.5 sekundy a maximální rychlost by měla atakovat 320 km/h.
Na přesné technické údaje si ale budeme muset počkat až do oficiálního představení na autosalonu ve Frankfurtu.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.