Na letošním autosalonu v Paříži (2. až 14. října 2018) představuje Škoda Auto řadu novinek. Česká automobilka se ve Francii prezentuje jako sportovně-dynamická, resp. ekologická značka a také jako poskytovatel služeb v oblasti mobility. Škoda Vision RS nabízí výhled na budoucí kompaktní model značky a současně budoucnost modelů RS. Další důležitou novinkou je Škoda Kodiaq RS, první SUV v rodině vozů RS. Škoda v Paříži ukázala také rozšířenou rodinu modelů Karoq – modely Karoq Scout a Karoq Sportline. Škoda Octavia G-TEC dostala více výkonu a nyní nabízí delší dojezd při provozu na zemní plyn (CNG), šetrný k životnímu prostředí. Na návštěvníky stánku značky Škoda v pavilonu 4 čeká v tzv. UX corneru nevšední, digitální zážitek. Pomocí vytvořeného avataru mohou prožít fiktivní den a nechat se provést na míru ušitými digitálními službami.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.