Znáte hodinářskou firmu Breitling? Ať je odpověd jakákoliv, určitě byste se měli podívat na její nový výtvor související s automobilkou Bentley.
Breitling totiž v půlce tohoto týdne uvedl nový model hodinek Supersports B55. Podle vedení firmy mají být stylovým doplňkem nejen k novému modelu Bentley Continental Supersports. Ten se po své nedávné premiéře stal nejrychlejším sériovým vozem značky pro silniční provoz.
Jen pro připomenutí. Bentley Continental Supersports má kromě lepší aerodynamiky také poladěný přeplňovaný dvanáctiválec s výkonem 710 koní (522 kW) a točivým momentem 1017 Nm. Asi není divu, že zrychlení z 0 na 100 km/h proběhne u verze kupé za 3,5 sekundy u kupé (u kabria 3,9 sekundy) a maximální rychlost překročí hranici 330 km/h.
Právě k tomuhle šílenému autu se budou hodit nové hodinky Breitling for Bentley Supersports B55. Tenhle skvost kombinuje klasický ciferník s dvojicí digitálních displejů. Navíc, hodinky jsou vybaveny možností komunikovat s vaším chytrým telefonem.
Svému majiteli dokáži změřit a uložit nejrychlejší čas na jedno kolo, a to díky režimu Chrono Race. Pak je tady režim Chrono Rally, jenž umožňuje ukládat časy až třiceti etap na bežné silnici! Hodinky disponují i sedmidenním budíkem, indikátorem stavu baterií a kalendářem. Potápět se s nimi dá až do hloubky 100 metrů a nechybí pevné safírové sklíčko a gumový řemínek TwinPro.
Horší zprávou je fakt, že se jich vyrobí jen 500 kusů a cenovka není veřejné známa. Nebude to žádná láce, k vrcholnému modelu od Bentley se hodí jen to nejlepší, což musí být logicky patřičně "oceněno".
Renault je na trhu známý pro spolehlivá a kvalitně postavená auta, ale do světa superaut nikdy výrazně nepronikl. Když tedy francouzská automobilka tvrdí, že jedno vytvořila, vzbuzuje to oprávněnou zvědavost.
Legendární moderátorská trojice Clarkson, May a Hammond se znovu objeví na obrazovkách v nové show, která naváže na jejich ikonická motoristická dobrodružství.
Mercedes-Benz představil novou verzi elektrického CLA, který se považuje za nejchytřejší a nejefektivnější model značky. Tento elektromobil je očekávaným nástupcem v segmentu základních elektromobilů a má ambici stát se přímým konkurentem pro Tesla Model 3. Jaký dojem zanechává nový Mercedes CLA na první pohled? To se dozvíte v našem exkluzivním pohledu na tento model.
Před dvanácti lety Mercedes-Benz poprvé představil model CLA a zájem o něj nepolevuje. Nyní automobilka odhalila třetí generaci, která posouvá hranice technologie a designu na zcela novou úroveň.
Xiaomi začalo dodávat svůj elektrický sporťák SU7 Ultra prvním zákazníkům, ale místo oslav řeší nečekané problémy. Spekulanti okamžitě rozjeli přeprodej za vyšší ceny a zloději se zaměřili na luxusní zlaté logo, které mizí z vozů a končí v online aukcích.
Čas letí jako voda a od premiéry první verze GR Yarisu v Tokiu uběhlo v lednu už 5 let. Proto na počátku roku 2024 nastal čas představit první modernizaci, která měla za cíl odstranit neduhy a celkově vůz posunout ještě úroveň výš. Jak se to povedlo?
Čínská automobilka BYD pracuje na své expanzi v Německu a přivádí na trh kompaktní SUV Atto 2. Zároveň plánuje výrazné posílení své dealerské sítě ještě před koncem roku.
Lamborghini chystá revoluci – jeho první elektromobil bude zároveň nejsilnějším vozem v historii značky. Italská automobilka vsadí na špičkovou platformu koncernu VW Group, která slibuje extrémní výkon i luxusní technologie.
Xiaomi, známý především jako výrobce mobilních telefonů a elektroniky, se loni odvážně pustil do automobilového průmyslu se sedanem SU7. Jeho ambice ale nezůstaly u prvního kroku – brzy následovala prémiová verze Ultra, která se právě dostala do prodeje. Nový model překvapil trh svou výrazně nižší cenou, než se původně očekávalo.
Společnost Nissan potvrdila, že k 1. dubnu letošního roku skončí ve funkci generálního ředitele Makoto Uchida. Jeho nástupcem se stane Ivan Espinosa, dosavadní ředitel plánování, který se tímto krokem stane čtvrtým generálním ředitelem společnosti za posledních osm let.
Po delší době se do našeho testu dostala čtvrtá generace Škody Octavia v oblíbené konfiguraci s dvoulitrovým turbodieselem o výkonu 110 kW a automatickou převodovkou DSG. Oproti verzi před modernizací přináší osvěžený design, nové motorizace, lepší infotainment a pár dalších detailů. Je dieselová verze optimální volbou nebo má smysl sáhnout spíše po levnější benzínové variantě 1.5 eTSI s totožným výkonem?
Audi A6 e-tron, čistě elektrická verze, byla loni v létě jedním z nových přírůstků do portfolia, ale to neznamená konec spalovacích motorů. K elektrické variantě se nyní připojuje nový model A6 Avant, který stále využívá tradiční naftové a benzínové motory. I když je vybaven mild-hybridním systémem, stále patří k nejtradičnějším pohonům, které si můžete pořídit v segmentu prémiových vozů.