Na testovacím okruhu společnosti Tesla nedaleko Fremontu v Kalifornii byla nedávno natočena záhadná Tesla Model 3, která by podle zahraničních médií a expertů na Tesly mohla být dlouho očekávaným nejvýkonnějším typem tohoto modelu
NA první pohled toho z videa moc nového nevykoukáme, ovšem pozorní diváci si možná všimnou, že mezi paprsky standardních kol prosvítají rudě lakované třmeny brzdičů. A právě to tolik přiživuje naděje na testování výkonného modelu, jehož příchod přislíbil Elon Musk až na polovinu příštího roku.
Probably middle of next year. Focus now is on getting out of Model 3 production hell. More versions = deeper in hell.
— Elon Musk (@elonmusk) 30. července 2017
Jak ale známe Teslu, časový harmonogram příchodu nových variant Modelu 3 se může ještě dramaticky změnit. V současné době je navíc pro Teslu prioritou rozhýbat produkci Modelu 3 na dříve slíbené hodnoty. Pokud by se to automobilce nepodařilo včas, mohla by čelit odlivu klientů které nebaví čekat a tím přijít o značnou část svých financí.
Ať už se ale výkonné varianty Modelu 3 dočkáme kdykoliv, už teď je takřka jasné, že to bude velice zajímavé svezení. První předpoklady hovoří o zástavbě dvou elektromotorů a pohonu všech kol. Už základní varianta s pohonem pouze zadních kol přitom akceleruje z 0 na 96 km/h za slušných 5.1 sekundy a její dojezd dosahuje téměř 500 kilometrů.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.