Mladoboleslavská automobilka sice plánovala kompletní odhalení omlazeného Superbu až na 23. květen, plány ji však opět zhatilo několik čínských webů. Právě v Číně se totiž objevilo několik fotografií omlazeného Superbu zcela bez maskování. Otázkou tak už jen zůstává, jak bude vypadat nový model Scout.
Sama automobilka už sice v uplynulých dnech něco málo o novém Superbu prozradila a uvolnila dokonce i pár fotografií a videí, kompletní vůz jsme však měli poprvé vidět až 23. května. Tajemství však vzalo za své díky čínskému webu Xcar, který nedávno kromě fotografií zveřejnil i několik technických parametrů.
Designové změny působí jen minimalisticky, přesto vůz působí ostřeji, moderněji a lépe zapadá do současné nabídky. Největší změny jsou patrné na přední části, kde se objevují užší a ostřeji řezané světlomety - poprvé i s LED Matrix technologií. Úpravou prošla i maska chladiče, která působí důrazněji. Změny se dotkly i předního nárazníku a tvaru mlhovek.
Změny se dotkly i zadního nárazníku, zejména tedy jeho spodní části. Zadní světla působí moderněji a navíc jsou přes víko kufru spojena chromovou lištou. Tradiční logo okřídleného šípu pak nahradil nápis Škoda.
Díky designovým změnám by měl bít nový Superb také o cca 8 mm delší a cca 1 mm delší. Hodnota rozvoru by však měla zůstat nezměněna, což ale v případě Superbu rozhodně ničemu nevadí. Už nyní je totiž v jeho interiéru místa více než dost.
Co se pohonných jednotek týče, na čínském trhu by měl být Superb nabízen s přeplňovaným 2.0 a 1.4 litrovým motorem. Zatímco slabší nabídne okolo 150 koní, silnější může být naladěn na 186 nebo 220 koní. Kromě manuální převodovky by pak v nabídce měl zůstat i sedmistupňový DSG automat.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.