Edo Competition Porsche Carrera GT

Jan Fiala, 31. prosince 2007, 15:15 Google+

Ohnivá vášeň, které nelze uniknout - s tímto sloganem představila tuningová společnost Edo Competition svůj další počin, Porsche Carrera GT. Nakonec, studie této úpravy byla ve středu pozornosti již předloni na mezinárodním autosalonu ve Frankfurtu.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Carrera GT

Carrera GT | foto: Edo competition

Sdílejte článek

Všichni majitelé německého sporťáku Carrera GT tak nyní mají možnost udělat ze svého drahého a zřídka vídaného miláčka ještě sportovnější a exkluzivnější náčiní.

Za vše hovoří přiložené fotografie an technické specifikace:

Motor
Konfigurace V10
Výkon 670 koní/492 kW v 8100 rpm
Maximální točivý moment 640 Nm v 5800 rpm

Výkony
Maximální rychlost přes 345 km/h
Zrychlení 0-100 km/h přibližně 3,4 s

V nabídce budou tři úrovně úprav vozu. První úroveň zvýší výkon motoru na 670 koní a točivý moment vzroste na 640 Nm, díky čemuž překročí maximální rychlost hodnotu 345 km/h. Změny se dočká sací potrubí, osazeny budou nízkoodporové vzduchové filtry, překalibrována bude řídící jednotka motoru  a vyměněn bude také přední katalyzátor za sportovní provedení.
Dále bude vyměněno výfukové potrubí za sportovní, elektronicky programovatelné (navíc budou řízeny ventily a zvuk či hluk z výfuku lze zvolit ve dvou úrovních).
Změny jsou testovány na dynamometru, takže výkonový nárůst 19 kW (25 koní) i nárůst maxima točivého momentu o 30 Nm jsou zaručeny. Vůz získá hlubší zvuk a váhová úspora bude činit 18 kg.


Druhá úroveň úprav navýší výkon vozu na 715 koní, maximum točivého momentu vzroste na 660 Nm a maximální rychlost překročí 355 km/h. Kromě výše zmíněných změn zahrnuje tato úroveň také jinou hlavu válců a sběrné výfukové potrubí.

Nejvíce výkonu přinese třetí úroveň úprav. Po ní získá motor výkon 770 koní a maximum točivého momentu bude 690 Nm, takže maximální rychlost přesáhne hodnotu 365 km/h. Edo Competition toho dosáhne výměnou bloku motoru za nový se zdvihovým objemem 6 litrů, výměnou čtyř vačkových hřídelů v hlavě válců, novými písty a adlšími úpravami, které odpovídají úrovni 2.

Změn se dočká rovněž sériový podvozek Carrery GT. Ten od Edo Competition, vyvinutý ve spolupráci se specialistou KW, bude třísměrně nastavitelný (umožní nastavit tuhost a útlum tlumičů) a to samostatně pro pomalé a rychlé stlačení tlumiče. Jako volitelnou úpravu nabízí Edo Competition elektrohydraulický systém zdvihu vozu.

Brzdové kotouče jsou keramické, zakusují se do nich sportovní vysokovýkonné brzdy. Ráfky kol jsou kované o průměru 18 palců, kola jsou obuta do pneumatik Michelin Pilot Sport Cup. Rozměry předních pneu jsou 265/35 18, rozměry zadních pneu 345/35 18. Vnější obruby ráfků jsou z leštěné oceli, vnitřní z kovaného vysokoodolného hliníku.

Vůz dostane také nové zadní křídlo z uhlíkových vláken, které generuje více přítlačné síly a přispívá tak ke zlepšení stability vozu ve vyšších rychlostech.

V interiéru pak najdeme sportovní kožené sedačky Recaro se šestibodovými bezpečnostními pásy. Všechny úpravy lze provést jen v sídle Edo Competition, v německém městečku Ahlen.

Zdroj: Edo Competition

Vytisknout

Diskuze: Edo Competition Porsche Carrera GT

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Millechili

Koncept Ferrari Millechili

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud