Edo Competition Porsche Carrera GT

Jan Fiala, 31. prosince 2007, 15:15 Google+

Ohnivá vášeň, které nelze uniknout - s tímto sloganem představila tuningová společnost Edo Competition svůj další počin, Porsche Carrera GT. Nakonec, studie této úpravy byla ve středu pozornosti již předloni na mezinárodním autosalonu ve Frankfurtu.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Carrera GT

Carrera GT | foto: Edo competition

Sdílejte článek

Všichni majitelé německého sporťáku Carrera GT tak nyní mají možnost udělat ze svého drahého a zřídka vídaného miláčka ještě sportovnější a exkluzivnější náčiní.

Za vše hovoří přiložené fotografie an technické specifikace:

Motor
Konfigurace V10
Výkon 670 koní/492 kW v 8100 rpm
Maximální točivý moment 640 Nm v 5800 rpm

Výkony
Maximální rychlost přes 345 km/h
Zrychlení 0-100 km/h přibližně 3,4 s

V nabídce budou tři úrovně úprav vozu. První úroveň zvýší výkon motoru na 670 koní a točivý moment vzroste na 640 Nm, díky čemuž překročí maximální rychlost hodnotu 345 km/h. Změny se dočká sací potrubí, osazeny budou nízkoodporové vzduchové filtry, překalibrována bude řídící jednotka motoru  a vyměněn bude také přední katalyzátor za sportovní provedení.
Dále bude vyměněno výfukové potrubí za sportovní, elektronicky programovatelné (navíc budou řízeny ventily a zvuk či hluk z výfuku lze zvolit ve dvou úrovních).
Změny jsou testovány na dynamometru, takže výkonový nárůst 19 kW (25 koní) i nárůst maxima točivého momentu o 30 Nm jsou zaručeny. Vůz získá hlubší zvuk a váhová úspora bude činit 18 kg.


Druhá úroveň úprav navýší výkon vozu na 715 koní, maximum točivého momentu vzroste na 660 Nm a maximální rychlost překročí 355 km/h. Kromě výše zmíněných změn zahrnuje tato úroveň také jinou hlavu válců a sběrné výfukové potrubí.

Nejvíce výkonu přinese třetí úroveň úprav. Po ní získá motor výkon 770 koní a maximum točivého momentu bude 690 Nm, takže maximální rychlost přesáhne hodnotu 365 km/h. Edo Competition toho dosáhne výměnou bloku motoru za nový se zdvihovým objemem 6 litrů, výměnou čtyř vačkových hřídelů v hlavě válců, novými písty a adlšími úpravami, které odpovídají úrovni 2.

Změn se dočká rovněž sériový podvozek Carrery GT. Ten od Edo Competition, vyvinutý ve spolupráci se specialistou KW, bude třísměrně nastavitelný (umožní nastavit tuhost a útlum tlumičů) a to samostatně pro pomalé a rychlé stlačení tlumiče. Jako volitelnou úpravu nabízí Edo Competition elektrohydraulický systém zdvihu vozu.

Brzdové kotouče jsou keramické, zakusují se do nich sportovní vysokovýkonné brzdy. Ráfky kol jsou kované o průměru 18 palců, kola jsou obuta do pneumatik Michelin Pilot Sport Cup. Rozměry předních pneu jsou 265/35 18, rozměry zadních pneu 345/35 18. Vnější obruby ráfků jsou z leštěné oceli, vnitřní z kovaného vysokoodolného hliníku.

Vůz dostane také nové zadní křídlo z uhlíkových vláken, které generuje více přítlačné síly a přispívá tak ke zlepšení stability vozu ve vyšších rychlostech.

V interiéru pak najdeme sportovní kožené sedačky Recaro se šestibodovými bezpečnostními pásy. Všechny úpravy lze provést jen v sídle Edo Competition, v německém městečku Ahlen.

Zdroj: Edo Competition

Vytisknout

Diskuze: Edo Competition Porsche Carrera GT

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Cupra Formentor VZ

TEST: Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310k – sportovní SUV, které dá stovku pod 5 vteřin

Ilustrační foto

Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?

citroën berlingo

Akční ceny u nového Citroënu Berlingo - je k mání s benzínem, dieselem i elektromotorem

volkswagen caddy

TEST Volkswagen Caddy 2.0 TDI Life – rodinný univerzál s kompromisy

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

MG4 XPOWER

MG4 XPOWER: za bezkonkurenční cenu nabízí 435 koní a "stovku" za 3,8 s

reklama

Doporučujeme

Millechili

Koncept Ferrari Millechili

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud