U francouzské automobilky Citroën s v posledních letech dějí víc než velké změny. Máme tady například novou generaci Citroënu C3 a dnes je jisté, že větší C4 a C5 se do budoucna stanou jen prázdnými pojmy.
O celé věci se rozhovořil šéf produktového oddělení Xavier Peugeot. Ten prozradil, že „Citroën chce být mainstreamovým hráčem, a jako takový musí pokrýt různé segmenty trhu. Citroën se tedy bude pohybovat i ve střední třídě, kde je aktuálně nabízen model C5. Dostane ale přímého nástupce? Tím si nejsem úplně jistý.“
Jeho slova podpořil Peugeotův kolega Pierre Monferrini, který dodal: „Ve střední třídě budeme přítomni, ale nikoliv s konvenčním modelem.“ Společně s tím se má změny dočkat i model C4.
„C4 bude nová, ale taktéž nikoliv konvenční. Je totiž možné změnit image modelu, a to chceme udělat právě s tímto vozem. A pravděpodobně kvůli tomu změníme siluetu auta,“ řekl dále Xavier Peugeot.
Změny se dále dotknou pětimístného modelu C4 Picasso a sedmimístného Grand C4 Picasso. Do budoucna mají dostat jediného nástupce, jenž dostane za úkol splnit potřeby všech zákazníků toužících po prostorném MPV. Více informací ale zatím o této novince známo není, takže nezbývá, než si počkat na další postupně zveřejňované informace.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?