Podmínky provozu

Podmínky a pravidla užívání serveru AutoRoad.cz

Nakládání s obsahem serveru AutoRoad.cz, který je chráněn autorským právem, se řídí zákonem č. 121/2000 Sb., autorský zákon, v účinném znění. Chcete-li kterýkoliv zveřejněný materiál převzít dle §34 (1) c), případně jej dále šířit jiným způsobem, vyžádejte si prosím předem souhlas vydavatele; bez jeho souhlasu není převzetí dovoleno.

Služby AutoRoad.cz jsou čtenářům poskytovány bezplatně a vydavatel jeho provoz financuje z prodeje reklamního prostoru. Blokování stahování či zobrazovaní reklamy proto považuje přinejmenším za projev neslušného chování.

Diskuze pod články

Zpravodajský server AutoRoad.cz chce poskytnout čtenářům korektně a slušně vedenou debatu! Jelikož jste se rozhodli zde publikovat svůj příspěvek, zavazujete se dodržovat „Kodex slušného diskutujícího“. Na serveru AutoRoad.cz nelze debatovat anonymně.

Pravidla užívání diskuze:

1) Diskutovat může pouze registrovaný čtenář serveru AutoRoad.cz, který neporušil tato pravidla.

2) Diskutující vyjadřují své názory, redakce nemůže ovlivnit jejich obsah. Redakce však má právo je odstraňovat.

3) Délka příspěvku čtenáře může být maximálně 3000 znaků. Pokud napíšete delší text, bude zkrácen.

4) U příspěvku se zobrazí váš nick (přezdívka). Vaše jméno zůstane skryté. Používejte skutečné jméno a příjmení.

5) V diskuzi nesmíte propagovat rasovou, národnostní, náboženskou ani jinou nesnášenlivost či diskriminaci či jinak porušovat platné právní předpisy České republiky.

6) Zakázané jsou urážky, pomluvy, vulgarity, rasismus či ponižování jednotlivce nebo skupin osob. Nepřijatelná je neúcta vůči zemřelým a jejich rodinám.

7) Zakázaná je jakákoli propagace nezákonné činnosti či jinak společnosti škodlivé aktivity.

8) Neplacená reklama není povolena. Diskutující nesmí propagovat komerční aktivity a výrobky.

9) Aktivní i neaktivní odkazy je možné vkládat pouze na internetové stránky, související s daným tématem diskuze. Nesmějí však směřovat na konkurenční zpravodajské servery a servery s alternatiovním zpravodajstvím. Uživatel diskutující na jednom serveru by měl psát o tom, co se děje zde a nikoli na jiném konkurenčním serveru. Toto se striktně hlídá.

10) SPAM je zakázán, bude okamžitě mazán a vyvozeny důsledky dle těchto pravidel.

11) Zakazujeme zveřejňovat identifikační údaje obětí trestných činů.

12) Zakazujeme zveřejňovat jakékoli osobní informace jiných osob, adresy, telefonní čísla, e-maily atd.

13) Vyhrazujeme si právo smazat příspěvky, které nesouvisejí s tématem diskuze a porušují tato pravidla.

14) Redakce AutoRoad.cz se může rozhodnout zakázat diskutujícímu přispívat do diskuze a to i z jiných důvodů, než je porušení pravidel diskuze.

 

Pokud porušíte tato pravidla, vystavujete se riziku, že váš příspěvek administrátor smaže, v opakovaném případě porušení podmínek serveru AutoRoad.cz vám můžeme zablokovat vkládání dalších příspěvků.

Příspěvky závadné mohou být redakcí odstraněny a jejich autoři mohou nést veškeré následky jak zamezením přístupu na server AutoRoad.cz až, v případě překročení zákonů České republiky, po vystavení se trestnímu stíhání. Uživatel souhlasí, že nemá nárok na náhradu jakékoli vzniklé škody způsobené nesprávnou funkcí či nefunkcí služby. Provozovatel si vyhrazuje právo odmítnout kterémkoliv uživateli poskytování služeb. Odmítnutí nezakládá žádné právní nároky.

Z důvodu přenositelnosti údajů máte možnost požádat o zaslání dat, která jste zadali při vytvoření Vašeho diskuzního účtu a která zpracováváme. S žádostí o export těchto informací nás kontaktujte na kontaktním emailu: info@incorp.media. Vzhledem k nutnosti prokázání totožnosti posílejte žádost vždy z emailové adresy, která je přiřazena k Vašemu účtu, tedy z níž jste registraci provedli.

Nemáte-li nadále zájem nadále diskutovat u jednotlivých článků a příspěvků, máte možnost požádat o smazání diskuzního účtu. S žádostí o jeho deaktivaci nás kontaktujte na kontaktním emailu: info@incorp.media. Vzhledem k nutnosti prokázání totožnosti posílejte žádost vždy z emailové adresy, která je přiřazena k Vašemu účtu, tedy z níž jste registraci provedli. K úplnému smazání dat, která jste zadali při vytvoření Vašeho diskuzního účtu a která zpracováváme, dojde po 30 dnech od deaktivace účtu.

Přejeme vám příjemnou zábavu a mnoho kvalitních příspěvků do vaší debaty. Budeme tady s vámi.

Váš AutoRoad.cz

Aktuálně

Škoda Octavia RS

TEST: Škoda Octavia RS Challenge Plus – v něčem skvělá, v něčem bohužel tragická..

Mercedes-AMG C 63 S E Performance

Mercedes-AMG C 63 S E Performance, nejsilnější čtyřválec světa + elektromotor = 680 koní a 1020 N.m.

Mercedes-Benz koncept EQ A

Mercedes si kvůli možnému přidělování plynu vyrábí součástky do zásoby

Porsche Cayenne GTS

Zájem o akcie Porsche překračuje očekávání. Ví se, kdo po nich jde

ceny pohonných hmot

Prémiová paliva, jak to vidí Češi?

Ilustrační foto

Češi pod tíhou rostoucích nákladů mají řešení na cestování

Škoda Vision GT

ŠKODA VISION GT

Tesla

Tesla možná mění strategii. Jsou v tom dotace, energie nebo něco jiného?

Ilustrační foto

Prodej aut v EU se v srpnu zvýšil, skončil více než rok trvající propad

Iveco a Hyundai představily prototyp dodávky eDaily na vodíkový pohon

Iveco a Hyundai představily prototyp dodávky eDaily na vodíkový pohon

Škoda Karoq

TEST: Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4 Style – rodinný univerzál po modernizaci

Dacia MANIFESTO

Dacia překvapila konceptem MANIFESTO

servis

Včasná diagnostika může předejít drahým opravám

Ilustrační foto

Odškodnění po nehodě – o statisíce vás mohou připravit banální chyby

Ferrari Purosangue

Dvanáctiválcové SUV, které zrychlí na stovku za 3,3 sekund? Přivítejte nové Ferrari Purosangue

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama