Podmínky provozu

Podmínky a pravidla užívání serveru AutoRoad.cz

Nakládání s obsahem serveru AutoRoad.cz, který je chráněn autorským právem, se řídí zákonem č. 121/2000 Sb., autorský zákon, v účinném znění. Chcete-li kterýkoliv zveřejněný materiál převzít dle §34 (1) c), případně jej dále šířit jiným způsobem, vyžádejte si prosím předem souhlas vydavatele; bez jeho souhlasu není převzetí dovoleno.

Služby AutoRoad.cz jsou čtenářům poskytovány bezplatně a vydavatel jeho provoz financuje z prodeje reklamního prostoru. Blokování stahování či zobrazovaní reklamy proto považuje přinejmenším za projev neslušného chování.

Diskuze pod články

Zpravodajský server AutoRoad.cz chce poskytnout čtenářům korektně a slušně vedenou debatu! Jelikož jste se rozhodli zde publikovat svůj příspěvek, zavazujete se dodržovat „Kodex slušného diskutujícího“. Na serveru AutoRoad.cz nelze debatovat anonymně.

Pravidla užívání diskuze:

1) Diskutovat může pouze registrovaný čtenář serveru AutoRoad.cz, který neporušil tato pravidla.

2) Diskutující vyjadřují své názory, redakce nemůže ovlivnit jejich obsah. Redakce však má právo je odstraňovat.

3) Délka příspěvku čtenáře může být maximálně 3000 znaků. Pokud napíšete delší text, bude zkrácen.

4) U příspěvku se zobrazí váš nick (přezdívka). Vaše jméno zůstane skryté. Používejte skutečné jméno a příjmení.

5) V diskuzi nesmíte propagovat rasovou, národnostní, náboženskou ani jinou nesnášenlivost či diskriminaci či jinak porušovat platné právní předpisy České republiky.

6) Zakázané jsou urážky, pomluvy, vulgarity, rasismus či ponižování jednotlivce nebo skupin osob. Nepřijatelná je neúcta vůči zemřelým a jejich rodinám.

7) Zakázaná je jakákoli propagace nezákonné činnosti či jinak společnosti škodlivé aktivity.

8) Neplacená reklama není povolena. Diskutující nesmí propagovat komerční aktivity a výrobky.

9) Aktivní i neaktivní odkazy je možné vkládat pouze na internetové stránky, související s daným tématem diskuze. Nesmějí však směřovat na konkurenční zpravodajské servery a servery s alternatiovním zpravodajstvím. Uživatel diskutující na jednom serveru by měl psát o tom, co se děje zde a nikoli na jiném konkurenčním serveru. Toto se striktně hlídá.

10) SPAM je zakázán, bude okamžitě mazán a vyvozeny důsledky dle těchto pravidel.

11) Zakazujeme zveřejňovat identifikační údaje obětí trestných činů.

12) Zakazujeme zveřejňovat jakékoli osobní informace jiných osob, adresy, telefonní čísla, e-maily atd.

13) Vyhrazujeme si právo smazat příspěvky, které nesouvisejí s tématem diskuze a porušují tato pravidla.

14) Redakce AutoRoad.cz se může rozhodnout zakázat diskutujícímu přispívat do diskuze a to i z jiných důvodů, než je porušení pravidel diskuze.

 

Pokud porušíte tato pravidla, vystavujete se riziku, že váš příspěvek administrátor smaže, v opakovaném případě porušení podmínek serveru AutoRoad.cz vám můžeme zablokovat vkládání dalších příspěvků.

Příspěvky závadné mohou být redakcí odstraněny a jejich autoři mohou nést veškeré následky jak zamezením přístupu na server AutoRoad.cz až, v případě překročení zákonů České republiky, po vystavení se trestnímu stíhání. Uživatel souhlasí, že nemá nárok na náhradu jakékoli vzniklé škody způsobené nesprávnou funkcí či nefunkcí služby. Provozovatel si vyhrazuje právo odmítnout kterémkoliv uživateli poskytování služeb. Odmítnutí nezakládá žádné právní nároky.

Z důvodu přenositelnosti údajů máte možnost požádat o zaslání dat, která jste zadali při vytvoření Vašeho diskuzního účtu a která zpracováváme. S žádostí o export těchto informací nás kontaktujte na kontaktním emailu: info@incorp.media. Vzhledem k nutnosti prokázání totožnosti posílejte žádost vždy z emailové adresy, která je přiřazena k Vašemu účtu, tedy z níž jste registraci provedli.

Nemáte-li nadále zájem nadále diskutovat u jednotlivých článků a příspěvků, máte možnost požádat o smazání diskuzního účtu. S žádostí o jeho deaktivaci nás kontaktujte na kontaktním emailu: info@incorp.media. Vzhledem k nutnosti prokázání totožnosti posílejte žádost vždy z emailové adresy, která je přiřazena k Vašemu účtu, tedy z níž jste registraci provedli. K úplnému smazání dat, která jste zadali při vytvoření Vašeho diskuzního účtu a která zpracováváme, dojde po 30 dnech od deaktivace účtu.

Přejeme vám příjemnou zábavu a mnoho kvalitních příspěvků do vaší debaty. Budeme tady s vámi.

Váš AutoRoad.cz

Aktuálně

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

MG4 XPOWER

MG4 XPOWER: za bezkonkurenční cenu nabízí 435 koní a "stovku" za 3,8 s

Vodíkové vozy Stellantis

Stellantis rozšiřuje své portfolio vodíkových užitkových vozů

Citroen C5X plug-in hybrid

Citroen C5X MAX plug-in hybrid 225 - francouzský křižník s famózním podvozkem

Lincoln Nautilus a 48 palcová obrazovka

Lincoln Nautilus (2024): Taková obrazovka v autech ještě nebyla. A s podporou CarPlay a Android

Opel Frontera

Nový Opel Frontera bude nejnovějším a plně elektrickým SUV značky

Honda 0 Series

Honda 0 Series je elektrická vesmírná loď. Japonci s novým elektromobilem mají vysoké ambice

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama