Podmínky provozu

Podmínky a pravidla užívání serveru AutoRoad.cz

Nakládání s obsahem serveru AutoRoad.cz, který je chráněn autorským právem, se řídí zákonem č. 121/2000 Sb., autorský zákon, v účinném znění. Chcete-li kterýkoliv zveřejněný materiál převzít dle §34 (1) c), případně jej dále šířit jiným způsobem, vyžádejte si prosím předem souhlas vydavatele; bez jeho souhlasu není převzetí dovoleno.

Služby AutoRoad.cz jsou čtenářům poskytovány bezplatně a vydavatel jeho provoz financuje z prodeje reklamního prostoru. Blokování stahování či zobrazovaní reklamy proto považuje přinejmenším za projev neslušného chování.

Diskuze pod články

Zpravodajský server AutoRoad.cz chce poskytnout čtenářům korektně a slušně vedenou debatu! Jelikož jste se rozhodli zde publikovat svůj příspěvek, zavazujete se dodržovat „Kodex slušného diskutujícího“. Na serveru AutoRoad.cz nelze debatovat anonymně.

Pravidla užívání diskuze:

1) Diskutovat může pouze registrovaný čtenář serveru AutoRoad.cz, který neporušil tato pravidla.

2) Diskutující vyjadřují své názory, redakce nemůže ovlivnit jejich obsah. Redakce však má právo je odstraňovat.

3) Délka příspěvku čtenáře může být maximálně 3000 znaků. Pokud napíšete delší text, bude zkrácen.

4) U příspěvku se zobrazí váš nick (přezdívka). Vaše jméno zůstane skryté. Používejte skutečné jméno a příjmení.

5) V diskuzi nesmíte propagovat rasovou, národnostní, náboženskou ani jinou nesnášenlivost či diskriminaci či jinak porušovat platné právní předpisy České republiky.

6) Zakázané jsou urážky, pomluvy, vulgarity, rasismus či ponižování jednotlivce nebo skupin osob. Nepřijatelná je neúcta vůči zemřelým a jejich rodinám.

7) Zakázaná je jakákoli propagace nezákonné činnosti či jinak společnosti škodlivé aktivity.

8) Neplacená reklama není povolena. Diskutující nesmí propagovat komerční aktivity a výrobky.

9) Aktivní i neaktivní odkazy je možné vkládat pouze na internetové stránky, související s daným tématem diskuze. Nesmějí však směřovat na konkurenční zpravodajské servery a servery s alternatiovním zpravodajstvím. Uživatel diskutující na jednom serveru by měl psát o tom, co se děje zde a nikoli na jiném konkurenčním serveru. Toto se striktně hlídá.

10) SPAM je zakázán, bude okamžitě mazán a vyvozeny důsledky dle těchto pravidel.

11) Zakazujeme zveřejňovat identifikační údaje obětí trestných činů.

12) Zakazujeme zveřejňovat jakékoli osobní informace jiných osob, adresy, telefonní čísla, e-maily atd.

13) Vyhrazujeme si právo smazat příspěvky, které nesouvisejí s tématem diskuze a porušují tato pravidla.

14) Redakce AutoRoad.cz se může rozhodnout zakázat diskutujícímu přispívat do diskuze a to i z jiných důvodů, než je porušení pravidel diskuze.

 

Pokud porušíte tato pravidla, vystavujete se riziku, že váš příspěvek administrátor smaže, v opakovaném případě porušení podmínek serveru AutoRoad.cz vám můžeme zablokovat vkládání dalších příspěvků.

Příspěvky závadné mohou být redakcí odstraněny a jejich autoři mohou nést veškeré následky jak zamezením přístupu na server AutoRoad.cz až, v případě překročení zákonů České republiky, po vystavení se trestnímu stíhání. Uživatel souhlasí, že nemá nárok na náhradu jakékoli vzniklé škody způsobené nesprávnou funkcí či nefunkcí služby. Provozovatel si vyhrazuje právo odmítnout kterémkoliv uživateli poskytování služeb. Odmítnutí nezakládá žádné právní nároky.

Z důvodu přenositelnosti údajů máte možnost požádat o zaslání dat, která jste zadali při vytvoření Vašeho diskuzního účtu a která zpracováváme. S žádostí o export těchto informací nás kontaktujte na kontaktním emailu: info@incorp.media. Vzhledem k nutnosti prokázání totožnosti posílejte žádost vždy z emailové adresy, která je přiřazena k Vašemu účtu, tedy z níž jste registraci provedli.

Nemáte-li nadále zájem nadále diskutovat u jednotlivých článků a příspěvků, máte možnost požádat o smazání diskuzního účtu. S žádostí o jeho deaktivaci nás kontaktujte na kontaktním emailu: info@incorp.media. Vzhledem k nutnosti prokázání totožnosti posílejte žádost vždy z emailové adresy, která je přiřazena k Vašemu účtu, tedy z níž jste registraci provedli. K úplnému smazání dat, která jste zadali při vytvoření Vašeho diskuzního účtu a která zpracováváme, dojde po 30 dnech od deaktivace účtu.

Přejeme vám příjemnou zábavu a mnoho kvalitních příspěvků do vaší debaty. Budeme tady s vámi.

Váš AutoRoad.cz

Aktuálně

TOP CENTRUM car, nový autosalon Das WeltAuto v Kyjově posouvá měřítka obchodu s ojetými vozy na světovou úroveň.

Ojeté vozy táhnou. Zajímavosti z prvního pololetí

Ilustrační fotografie

Ministr Havlíček prozradil druhého zájemce o stavbu továrny na baterie pro elektromobily

Škoda 1101 Tudor

75 let všestranné legendy ŠKODA 1101 „Tudor“

Škoda Superb 2.0 TSI 200 kW Sportline

Škoda Superb 2.0 TSI 200 kW aneb splašený jezevčík na steroidech

DS 9

Česká premiéra luxusního sedanu DS 9, má na to konkurovat německým prémiovkám?

pohonné hmoty

Kdo natankuje nejvíc benzínu z průměrné mzdy?

Chevrolet Bolt

Tiskový mluvčí GM stručně. Elektromobil Chevrolet Bolt má zásadní problém. Stále

IONITY spolupracuje s OMV a otevřela na dálnici D1 další dvě rychlodobíjecí stanice

Zájem o elektromobily v Česku a v Evropě? Tragický, ale naši sousedi...

Heku Car Camp

Znáte divnější "obytňák", než Heku Car Camp?

Elon Musk během rozhovoru pro Axios

Musk dal tweet o síti nabíječek Tesly. Ještě letos zásadní změna

Peugeot 308 SW

Peugeot elektrifikoval již 70 % modelů, v roce 2025 má být tento podíl 100%

Novomanželé David a jeho krásná Anička

Svatební etiketa aneb kdo s kým jede a jak je to s tím troubením?

Ilustrační foto

Babiš se vyjádřil k návrhu zákazu benzínových a naftových motorů

Volkswagen oficiálně představil svoje nové plně elektrické SUV ID.4

Reuters: Česká vláda jedná o továrně na baterie. Jeden investor je tajný, druhým je VW

Škoda Enyaq iV 80

Test: Do Rakouska s elektrickou Škodou Enyaq iV 80 – radost či starost?

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama