PR článek - Ceny zboží a služeb se pořád mění a bohužel většinou směrem nahoru. Ani autopojištění není výjimkou a je možné, že vaše povinné ručení je dražší než v době jeho sjednání. Obdobně to může být i u havarijního pojištění. Víte ale, co všechno ovlivňuje jeho cenu a kolik vlastně dnes havarijko stojí? A jak to udělat, abyste neplatili víc, než musíte? Čtěte dál.
Orientační cenu havarijního pojištění těžko odhadnete z hlavy
Cena havarijního pojištění závisí hned na několika faktorech. Především se odvíjí od pojišťovaného vozidla, konkrétně jeho značky, modelu, ceny, stáří a výkonu. Důležité také je, jak si nastavíte spoluúčast, protože samozřejmě platí, že čím nižší spoluúčast, tím vyšší cena pojistného.
Velký vliv na výslednou částku máte ale také vy, především váš věk, místo bydliště a vaše nehodová historie. Jestliže jste přeborník v počtu nehod, pak vaše pojištění bude samozřejmě dražší než u řidiče s čistým štítem. Cenu havarijního pojištění za rok trvání smlouvy tedy těžko odhadnete.
Kdo moc šetří, nemusí mít za tři
Snaha šetřit je samozřejmě chvályhodná, ne vždy se ale vyplatí. V případě havarijního pojištění je rozhodně lepší si k základnímu pojištění zvolit ještě vhodná doplňková připojištění v závislosti na vašem životním stylu. Pokud často projíždíte lesy, rozhodně zvažte pojištění střetu se zvěří nebo riziko živelných katastrof.
Naopak pro ježdění především ve městě se zase může hodit pojištění proti vandalismu nebo odcizení vozidla. Cena pojištění se sice lehce zvedne, ve finále ale můžete ušetřit klidně i statisíce. Škody, které nepokryje pojistka, si totiž budete muset zaplatit sami.
Nejvýhodnější havarijní pojištění lze sjednat snadno, rychle a z domova
Pokud se vám ježí vlasy hrůzou z představy, že budete muset probírat desítky nabídek pojišťoven a složitě hledat takové havarijní pojištění, které bude nejen nejlevnější, ale hlavně nejvýhodnější, buďte v klidu.
Využít můžete služeb nezávislého online srovnávače, ve kterém během chvíle uvidíte nabídky havarijního pojištění přehledně srovnané, a navíc již vytvořené na míru vašim potřebám. Stačí vyplnit pár údajů o vás, vašem autě a požadovaných připojištění a je to. Pak už stačí jen párkrát kliknutí a smlouvu uzavřete bez toho, aniž byste se museli zvednout z gauče. Tak jednoduché to je.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?