PR článek - Ceny zboží a služeb se pořád mění a bohužel většinou směrem nahoru. Ani autopojištění není výjimkou a je možné, že vaše povinné ručení je dražší než v době jeho sjednání. Obdobně to může být i u havarijního pojištění. Víte ale, co všechno ovlivňuje jeho cenu a kolik vlastně dnes havarijko stojí? A jak to udělat, abyste neplatili víc, než musíte? Čtěte dál.
Orientační cenu havarijního pojištění těžko odhadnete z hlavy
Cena havarijního pojištění závisí hned na několika faktorech. Především se odvíjí od pojišťovaného vozidla, konkrétně jeho značky, modelu, ceny, stáří a výkonu. Důležité také je, jak si nastavíte spoluúčast, protože samozřejmě platí, že čím nižší spoluúčast, tím vyšší cena pojistného.
Velký vliv na výslednou částku máte ale také vy, především váš věk, místo bydliště a vaše nehodová historie. Jestliže jste přeborník v počtu nehod, pak vaše pojištění bude samozřejmě dražší než u řidiče s čistým štítem. Cenu havarijního pojištění za rok trvání smlouvy tedy těžko odhadnete.
Kdo moc šetří, nemusí mít za tři
Snaha šetřit je samozřejmě chvályhodná, ne vždy se ale vyplatí. V případě havarijního pojištění je rozhodně lepší si k základnímu pojištění zvolit ještě vhodná doplňková připojištění v závislosti na vašem životním stylu. Pokud často projíždíte lesy, rozhodně zvažte pojištění střetu se zvěří nebo riziko živelných katastrof.
Naopak pro ježdění především ve městě se zase může hodit pojištění proti vandalismu nebo odcizení vozidla. Cena pojištění se sice lehce zvedne, ve finále ale můžete ušetřit klidně i statisíce. Škody, které nepokryje pojistka, si totiž budete muset zaplatit sami.
Nejvýhodnější havarijní pojištění lze sjednat snadno, rychle a z domova
Pokud se vám ježí vlasy hrůzou z představy, že budete muset probírat desítky nabídek pojišťoven a složitě hledat takové havarijní pojištění, které bude nejen nejlevnější, ale hlavně nejvýhodnější, buďte v klidu.
Využít můžete služeb nezávislého online srovnávače, ve kterém během chvíle uvidíte nabídky havarijního pojištění přehledně srovnané, a navíc již vytvořené na míru vašim potřebám. Stačí vyplnit pár údajů o vás, vašem autě a požadovaných připojištění a je to. Pak už stačí jen párkrát kliknutí a smlouvu uzavřete bez toho, aniž byste se museli zvednout z gauče. Tak jednoduché to je.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?