PR článek - Možná jste už slyšeli o tom, že mezi povinným ručením pro mladé a povinným ručení pro zkušené řidiče mazáky je rozdíl. A to většinou v ceně, která pro začátečníky nebývá zrovna příznivá. Existují pro to jasné důvody a naštěstí také možnosti, jak cenu povinného ručení pro mladé snížit.
Proč si mladí řidiči za povinné ručení připlatí
Podle statistik pojišťoven jsou nejčastějšími viníky dopravních nehod senioři a na straně druhé právě čerství řidiči. Od této skutečnosti se také odvíjí podmínky povinného ručení pro mladé a začínající šoféry. Ti na povinném ručení zaplatí až o půlku více než zkušený vyježděný řidič.
Hlavním důvodem jsou bonusy za jízdy bez nehod, které každý pojistník postupem času sbírá za svou bezproblémovou jízdu. Dalším důležitým faktorem je také místo bydliště pojistníka. Pokud nový řidič bydlí ve velkoměstě, ve kterém slze předpokládat silnější dopravu, za povinné ručení si připlatí.
Stejně tak se při počítání cen povinného ručení zohledňují informace o vozidle. Většina mladých lidí si jako svůj první vůz pořizuje starší model, který mají tzv. „na vyježdění“. Jenže věk vozu a jeho technické parametry mají také negativní vliv na výslednou cenu pojištění.
Jak snížit cenu povinného ručení mladým řidičům
Existuje několik způsobů, jak mladým řidičům zlevnit povinné ručení.
1. Zaplacení celého ročního pojistnéhoNěkteré pojišťovny nabízejí v případě jednorázového ročního poplatku nižší ceny, než kdyby se platba rozdělila do více splátek.
2. Využití online internetového srovnávačePři hledání nejlevnějšího pojistného je nejlepší použít online srovnávač pojištění, který vyhledá ty nejlepší nabídky během pár vteřin.
3. Uzavření povinného ručení onlineKdyž už si srovnáte nabídky online, vyplatí se vám povinné ručení rovnou uzavřít. Na internetu totiž bývají ceny povinného ručení nižší než na pobočce pojišťovny. Nezapomeňte se ale ujistit, že konkrétní nabídka obsahuje vše, co potřebujete a že máte dobře nastavené limity krytí.
Nejlevnější povinné ručení pro mladé na pár kliknutí
Zejména mladí lidé vyrůstající v online světě rádi hledají informace na internetu a povinné ručení tam najdou také. Především pokud využijí online srovnávač povinného ručení Top-pojištění.cz, který jim rychle najde to nejvýhodnější povinné ručení pro mladé na trhu. Sjednání zvládnou také online a bez nutnosti docházení na pobočku pojišťovny. Mohou tak začít svoji kariéru řidiče snadno a rychle. A levněji.
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?