Jak jezdí Škoda Karoq s nejsilnějším motorem, který zatím není ani v nabídce?

Škoda KAROQ 2,0 TDI 140 kW 4x4 DSG
Škoda KAROQ 2,0 TDI 140 kW 4x4 DSG, foto: Olga Káňová, Autoroad.cz
-jka , AutoRoad.cz 17. prosince 2017 07:58
Sdílej:

Měli jsme velké štěstí, že se nám povedlo získat Škodu Karoq v zatím neobvyklé specifikaci. Pod kapotou se totiž ukrývá vrcholná motorizace 2,0 TDI 140 kW 4x4 DSG, která má být k dispozici přibližně až půl roku po uvedení Škody Karoq na trh. Tato motorizace zatím není v katalozích a nezná ani ceny. My ji ale máme k dispozici a vězte, že z ní "vyždímáme" maximum! Máte otázky, na které byste rádi našli odpovědi v připravovaném testu? Nebojte se zeptat, jsme tu pro vás.

Stalo se
Novinky ze světa EV
Xiaomi SU7 Ultra

Xiaomi SU7 Ultra v prodeji. Žlutého ďábla lze koupit za 1,7 milionu korun

Xiaomi, známý především jako výrobce mobilních telefonů a elektroniky, se loni odvážně pustil do automobilového průmyslu se sedanem SU7. Jeho ambice ale nezůstaly u prvního kroku – brzy následovala prémiová verze Ultra, která se právě dostala do prodeje. Nový model překvapil trh svou výrazně nižší cenou, než se původně očekávalo.

Ekonomika
NISSAN

Fúze Nissan - Honda bude? Situace se mění

Společnost Nissan potvrdila, že k 1. dubnu letošního roku skončí ve funkci generálního ředitele Makoto Uchida. Jeho nástupcem se stane Ivan Espinosa, dosavadní ředitel plánování, který se tímto krokem stane čtvrtým generálním ředitelem společnosti za posledních osm let.

Testy aut
Škoda Octavia 4

Škoda Octavia Style 2.0 TDI – dieselový etalon mezi služebními vozy

Po delší době se do našeho testu dostala čtvrtá generace Škody Octavia v oblíbené konfiguraci s dvoulitrovým turbodieselem o výkonu 110 kW a automatickou převodovkou DSG. Oproti verzi před modernizací přináší osvěžený design, nové motorizace, lepší infotainment a pár dalších detailů. Je dieselová verze optimální volbou nebo má smysl sáhnout spíše po levnější benzínové variantě 1.5 eTSI s totožným výkonem?

Novinky
Audi A6 Avant (2025)

Nové Audi A6 Avant odhaleno. Skvělá aerodynamika, má diesel i šestiválec a nejmodernější technologie

Audi A6 e-tron, čistě elektrická verze, byla loni v létě jedním z nových přírůstků do portfolia, ale to neznamená konec spalovacích motorů. K elektrické variantě se nyní připojuje nový model A6 Avant, který stále využívá tradiční naftové a benzínové motory. I když je vybaven mild-hybridním systémem, stále patří k nejtradičnějším pohonům, které si můžete pořídit v segmentu prémiových vozů.