Peugeot 308 R HYbrid - ostrý lev má 500 koní a pohon 4x4

ar5, 16. dubna 2015, 12:29 Google+

Peugeot se konkurenci nevzdává a po utajeném vývoji představil zcela nový sportovní koncept modelu 308.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor

Sdílejte článek

Jedná se o hybridní verzi 308 R, která dává na obdiv to nejlepší z řady 308. Automobil se vyznačuje modrým závodním lakem a body kitem. Ten zahrnuje agresivní rozšířené blatníky, 19-palcová sportovní kola, velké otvory sání a další doplňky.

V srdci 308 R HYbrid je plug-in hybridní hnacího ústrojí, které kombinuje tři zdroje energie. Prvním zdrojem je benzínový čtyřválec o objemu 1,6-litru THP, dalšími jsou pak dva elektromotory - každý o výkonu 115 koní. Díky tomu je zajištěn pohon všech čtyř kol a celkový výkon 500 koní a 730 Nm točivého momentu.

Peugeot říká, že výsledkem je "rodinný hatchback, který je schopen nabídnout výkony superauta". Při převedení do čísel je to ostatně vidět, 308 R Hybrid zrychlí z 0 na 100 km/h za 4,0 sekundy a nejvyšší rychlost je elektronicky omezena na 250 km / h. Emise CO2 jsou přitom omezeny jen na 70 g / km.

Automobil je vybaven i čtyřmi jízdní režimy. Hot Lap rozpoutá plný potenciál hybridního systému. Režim Track nabízí 400 koní a 530 Nm a výkon jde především z benzínového motoru, zatímco režim Road je speciálně navržen pro silniční použití. Tehdy vůz nabídne 300  koní a točivý moment 400 Nm. Posledním režimem je ZEV, jenž využívá především zadní elektromotor, zatímco přední elektromotor přichází do hry v závislosti na vyvinutém tlaku na pedál plynu.

308 R HYbrid brzdí díky vpředu vzduchem chlazeným kotoučům o průměru 380 mm se čtyřmi písty, vzadu se zase o zastavení starají kotouče o průměru 290 mm. Navíc je přítomný i rekuperační systém, který nejen že vyrábí elektrickou energii, ale zároveň chrání kotouče a destičky.

Vytisknout

Diskuze: Peugeot 308 R HYbrid - ostrý lev má 500 koní a pohon 4x4

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Peugeot 508

TEST Peugeot 508 GT Plug-in Hybrid 225 – jeden z nejlepších liftbacků na trhu?

Cupra Formentor VZ

TEST: Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310k – sportovní SUV, které dá stovku pod 5 vteřin

Ilustrační foto

Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?

citroën berlingo

Akční ceny u nového Citroënu Berlingo - je k mání s benzínem, dieselem i elektromotorem

volkswagen caddy

TEST Volkswagen Caddy 2.0 TDI Life – rodinný univerzál s kompromisy

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

reklama

Doporučujeme

Volkswagen Scirocco dostal verzi GTS s výkonem 220 koní - anotační foto

Volkswagen Scirocco dostal verzi GTS s výkonem 220 koní

Čtěte dále

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud