Mitsubishi Outlander PHEV představuje unikátní kombinaci 2 elektromotorů a spalovacího benzinového motoru o objemu 2,4 l s generátorem (plug in hybridní technologie).
Díky tomu dokáže jezdit úsporně a ekologicky ve městě a současně nabízí vynikající kombinovaný dojezd až 800 km , jak potvrdili odborní novináři ze Švýcarska při náročných testech.
Pohonná soustava dosahuje maximálního systémového výkonu až 22 4 koní a kombinované spotřeby jen 1,8 l/100km .
V čistě elektrickém režimu umožňuje dojezd až 54 km a v případě potřeby zapojí také sofistikovaný pohon 4x4 S AWC. Pro tyto vlastnosti je nový Mitsubishi Outlander PHEV vhodný pro každodenní městské cestování i aktivní využití mimo město.
Outlander PHEV je:Nejprodávanější plug-in hybrid v Evropě (napříč všemi segmenty) v letech 2015, 2016 a 2017 Celosvětově nejprodávanější plug-in hybridní SUV 4x4 v roce 2017
Outlander PHEV nabízí:Prostor, kvalitu, komfort a bezpečí velkého SUV Záruku 8 let na baterii pohonuMožnost standardního i rychlého dobíjení
Nově zavedená výbava INTENSE nabízí v modelovém roce 2020 atraktivní poměr mezi plug-in hybridní technologií bez kompromisů a cenou od 959 900 Kč.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.