Mitsubishi Outlander PHEV představuje unikátní kombinaci 2 elektromotorů a spalovacího benzinového motoru o objemu 2,4 l s generátorem (plug in hybridní technologie).
Díky tomu dokáže jezdit úsporně a ekologicky ve městě a současně nabízí vynikající kombinovaný dojezd až 800 km , jak potvrdili odborní novináři ze Švýcarska při náročných testech.
Pohonná soustava dosahuje maximálního systémového výkonu až 22 4 koní a kombinované spotřeby jen 1,8 l/100km .
V čistě elektrickém režimu umožňuje dojezd až 54 km a v případě potřeby zapojí také sofistikovaný pohon 4x4 S AWC. Pro tyto vlastnosti je nový Mitsubishi Outlander PHEV vhodný pro každodenní městské cestování i aktivní využití mimo město.
Outlander PHEV je:Nejprodávanější plug-in hybrid v Evropě (napříč všemi segmenty) v letech 2015, 2016 a 2017 Celosvětově nejprodávanější plug-in hybridní SUV 4x4 v roce 2017
Outlander PHEV nabízí:Prostor, kvalitu, komfort a bezpečí velkého SUV Záruku 8 let na baterii pohonuMožnost standardního i rychlého dobíjení
Nově zavedená výbava INTENSE nabízí v modelovém roce 2020 atraktivní poměr mezi plug-in hybridní technologií bez kompromisů a cenou od 959 900 Kč.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?