Vůz, dříve známý jako LaFerrari XX, je založen na LaFerrari, prvním hybridním vozem společnosti a jeho prodej odstartuje v příštím roce. FXX K nebude nikdy použito v žádném šampionátu či soutěži a bylo vyvinuto jako "naprosto nekompromisní hypersport zahrnující technologické inovace". Bude nabídnuto exkluzivní skupině klientů, se kterými společnost uzavře smlouvu o testovacím programu v průběhu příštích dvou let.
Ferrari LaFerrari FXX K nabídne maximální výkon 1050 koní, jenž budou ždímány z motoru V12 o objemu 6.2 litru. Stroj nabízí nové vačkové hřídele a modifikované sání, filtry, sací potrubí, nový výfukový systém a systém HY-KERS s novou řídící jednotkou. Ta nabízí řidiči možnost si zvolit jeden ze čtyř různých režimů. Režim Qualify poskytuje maximální výkon v omezeném počtu kol, režim Long Run optimalizuje motor pro dlouhodobé rychlé tempo, režim Manual Boost poskytuje okamžitou maximální dávku točivého momentu a režim Fast Charge je vhodný pro rychlejší nabíjení baterií vozu.
Pokud jde o design, přední části vozu dominuje dvojitý spoiler a větší splitter, který je 30 mm niže než standardní. K tomu se přidávají aerodynamické vertikální prvky, žebra, přístupy pro vzduch k brzdám a zajímavé zadní křídlo. Ferrari tvrdí, že výsledkem je zlepšení o 50% v oblasti přítlaku. což má za následek, že v rychlosti 200 km/h je vůz tlačen k zemi vahou 540 kg. Vůz je vybaven i kompletní sadou senzorů, které monitorují podélné, příčné a radiální zrychlení, stejně jako teplotu a tlak pneumatik.
Jak je to s cenou, počtem vyrobených kusů ještě není úplně oficiální, proto je potřeba počkat na "živou" premiéru v Abu Dhabi, kde se dozvíme konečné podrobnosti.