Tohle je pravděpodobně nejúžasnější poměřování automobilových bicepsů. Pět nejrychlejších aut na jednom okruhu.
Ďábelská pětka, velká pětka, pětice nejlepších, je jedno jak to nazveme, vždyť jde o sakra úžasnou pětici aut. Na své si přijde snad každý, však se podívejte na ty zvučná jména:
Porsche 918 Spyder, McLaren P1, Ferrari LaFerrari, Pagani Huayra a Bugatti Veyron SuperSport. To jsou jedni z nejsilnějších, nejrychlejších a nejdražších aut současnosti a teď si poměří své síly.
Skvělé na tom není jen to, že se sešly všechny tyto ikony najednou (což je poměrně těžké, automobilky nerady porovnávají své nejlepší produkty (viz. Top Gear)). Celá akce tak aspiruje na skutečně nezávislý test, kdy se dočkáme objektivního verdiktu.
No, máme se na co těšit…
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.