Co by jste řekli na to, kdyby se v nabídce Hondy objevila i ostrá verze nového crossoveru HR-V? Pokud by se vám taková verze líbila, pak na ní rovnou zapomeňte. Ptáte se proč?
Důvod je jednoduchý. Honda nechce následovat současný trend a ostrou verzi HR-V prostě nevydá. Je sice pravdou, že Renault a Nissan mají nebo chystají do své modelové nabídky uvést sportovnější verze svých crossoverů, ovšem u Hondy s tím rozhodně nepočítejme. Na samotnou otázku koneckonců odpověděl i šéf britského zastoupení automobilky..
Tím je Leon Brannan a na otázku odpověděl velmi stručně: „Honda HR-V Type R tu nebude ani za milion let.” Počítat tak máme jen s různými akčními pakety, které přiostří design nebo naopak vůz více ochrání v težším terénu. A co je důvodem takové zamítavé odpovědi? Brannan řekl, že nechtějí poškodit image loga Type R, což tak trochu chápeme, protože tohle ostré označení si nezaslouží každý model.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?