Vozy Toyota Corolla Hatchback a Touring Sports obhájily dva tituly v rámci prestižní ankety britského odborného časopisu What Car? Zatímco Hatchback se opět stal rodinným vozem roku, Touring Sports znovu bodoval jako nejvýhodnější kombi.
Corolla je jedním z velikánů automobilové historie. V průběhu sedmi desetiletí jich Toyota vyrobila přes 50 milionů. Obě oceněné verze vyrábí v Británii společnost Toyota Manufacturing UK v Burnastonu v hrabství Derbyshire a osazuje je hybridními motory montovanými v TMUK Deeside v severním Walesu.
„Corolla je cenově výhodná a v reálném provozu vykazuje pozoruhodnou spotřebu paliva. Když se však posadíte do jejího interiéru, náznaky úspornosti nenajdete, protože Toyota použila vysoce kvalitní materiály a úroveň montáže je vynikající. Také jízdní komfort je působivý, zatímco řízení je dobře vyvážené a jízdní vlastnosti vyrovnané,“ uvedl redaktor What Car? Steve Huntingford.
Corolla Touring Sports pak podle něj nabízí mimořádně nízké provozní náklady, skvělou hodnotu při opětovném prodeji a bohatou standardní výbavu za velmi atraktivní cenu.
Podle ředitele komunikace a produktů Toyoty GB Stuarta Sanderse ocenění dokazují skutečnou kvalitu a hodnotu, kterou hybridy Corolla přinášejí do srdce trhu s novými vozy.
„Jako klíčoví hráči v našem vícecestném technologickém přístupu ke konečnému dosažení nulových emisí poskytují vysoce kvalitní, dostupné a praktické možnosti, které lidem pomáhají snížit jejich uhlíkovou stopu a přejít na elektrifikovanou mobilitu,“ dodal.
Corolla se pravidelně umísťuje v žebříčku nejprodávanějších aut světa. Vůz nižší střední třídy s délkou 4,6 metru je v nabídce ve třech karosářských provedeních. Vedle čtyřdveřového sedanu a pětidveřového hatchbacku je k dostání ještě v prodloužené kombi verzi pod označením Touring Sports.
Současná generace je postavena na podlahové plošině GA-C coby produkt globální architektury TNGA (Toyota New Global Architecture). V nabídce je s hybridním pohonem 1,8 nebo 2,0.
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.