Legendární moderátorská trojice Clarkson, May a Hammond se znovu objeví na obrazovkách v nové show, která naváže na jejich ikonická motoristická dobrodružství.
Fanoušci automobilové trojice Clarkson, May a Hammond se mohou těšit na jejich návrat v nové show The Not Very Grand Tour. První epizoda s názvem The Glory and The Power bude oslavou spalovacího motoru a nabídne sestřih nejlepších momentů z minulých dobrodružství a testovacích jízd. Richard Hammond a James May přidají čerstvý komentář, zatímco Jeremy Clarkson se natáčení nezúčastnil, ale v sestřihu nebude chybět.
Natáčení probíhalo již v loňském roce pod vedením Phila Churchwarda, který se podílel na speciálech Top Gear i Grand Tour. Nový formát by mohl sloužit jako přechod k další podobě pořadu s novým moderátorským týmem. Na rozdíl od Top Gearu, který byl po vážné nehodě Freddieho Flintoffa v roce 2022 pozastaven na neurčito, má Grand Tour pokračovat v modernizované verzi.
Clarkson, May a Hammond mezitím rozvíjejí své vlastní projekty. Clarkson se věnuje své farmářské reality show Clarksonova farma, May natáčí cestovatelský pořad James May: Náš člověk v… a kuchařskou show Tak už vař!, zatímco Hammond provozuje vlastní autoservis v Richard Hammond’s Workshop.
Premiéra prvního dílu The Not Very Grand Tour je naplánována na 18. dubna 2025, kdy britští diváci uvidí, jak se někdejší hvězdy Top Gearu znovu pouštějí do světa rychlých motorů a britského humoru.
Po delší době se podíváme na zoubek atraktivní ojetině, avšak v tomto konkrétním případě se spíše jedná o zánovní auto, než vyloženě ojetinu. Má najeto lehce přes 7 tisíc kilometrů, je z roku 2021 a největší výhoda je, že proti ceně nové plug-in hybridní Q5 stojí tato přibližně o milion méně. Dnešní recenze zjistí, jak se s touto Q5 jezdí a pro koho bude skvělou volbou.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?