Legendární moderátorská trojice Clarkson, May a Hammond se znovu objeví na obrazovkách v nové show, která naváže na jejich ikonická motoristická dobrodružství.
Fanoušci automobilové trojice Clarkson, May a Hammond se mohou těšit na jejich návrat v nové show The Not Very Grand Tour. První epizoda s názvem The Glory and The Power bude oslavou spalovacího motoru a nabídne sestřih nejlepších momentů z minulých dobrodružství a testovacích jízd. Richard Hammond a James May přidají čerstvý komentář, zatímco Jeremy Clarkson se natáčení nezúčastnil, ale v sestřihu nebude chybět.
Natáčení probíhalo již v loňském roce pod vedením Phila Churchwarda, který se podílel na speciálech Top Gear i Grand Tour. Nový formát by mohl sloužit jako přechod k další podobě pořadu s novým moderátorským týmem. Na rozdíl od Top Gearu, který byl po vážné nehodě Freddieho Flintoffa v roce 2022 pozastaven na neurčito, má Grand Tour pokračovat v modernizované verzi.
Clarkson, May a Hammond mezitím rozvíjejí své vlastní projekty. Clarkson se věnuje své farmářské reality show Clarksonova farma, May natáčí cestovatelský pořad James May: Náš člověk v… a kuchařskou show Tak už vař!, zatímco Hammond provozuje vlastní autoservis v Richard Hammond’s Workshop.
Premiéra prvního dílu The Not Very Grand Tour je naplánována na 18. dubna 2025, kdy britští diváci uvidí, jak se někdejší hvězdy Top Gearu znovu pouštějí do světa rychlých motorů a britského humoru.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.