S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
RÖMER je synonymem pro kvalitu a bezpečnost. Už více než 50 let vyvíjí autosedačky, které splňují nejpřísnější standardy. V roce 2025 nabízí RÖMER několik modelů, které si zaslouží pozornost.
Víte, že RÖMER není jen o bezpečnosti, ale i o jednoduché instalaci, což ocení každý rodič? Systém ISOFIX a intuitivní instrukce znamenají rychlou a bezpečnou montáž.
CYBEX je značka, která se nebojí posouvat hranice designu a technologie. V roce 2025 se zaměřila na kombinaci moderního vzhledu a špičkové bezpečnosti.
Víte, že jednou z výhod autosedaček CYBEX je jejich elegantní design? Bez ohledu na to, jakou barvu nebo vzor si zvolíte, všechny modely působí luxusně a stylově.
RECARO je známá především díky svým sportovním autosedačkám, ale v posledních letech se i tato značka zaměřila na výrobu autosedaček pro děti. Rok 2025 přináší řadu inovací, které spojují sportovní vzhled s maximální bezpečností.
Víte, že autosedačky RECARO jsou navrženy tak, aby minimalizovaly zátěž na krční páteř dětí během jízdy?
Výběr správné autosedačky je klíčový pro zajištění bezpečnosti dětí během cestování. RÖMER, CYBEX a RECARO jsou značky, které v roce 2025 představují špičku v oblasti bezpečnosti a komfortu. Ať už se rozhodnete pro kterýkoliv model, můžete se spolehnout na to, že vaše dítě bude je maximálně chráněné a cítí se pohodlně.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.