Automobilka BMW si pro své po luxusu toužícím zákazníky přichystala speciální edice vozů SUV BMW X5 Special a BMW X6 M Sport Edition. Nečekejte však žádné zásadní změny, většinou jde hlavně o bohatší výbavu a luxusní materiály.
Začněme tedy s menší variantou BMW X5, jejíž varianta "Special Edition" přináší kombinaci varianty "M Sport Package" a speciálního koženého čalounění "Dakota", které zahrnuje mimo jiné vyhřívané přední sedačky. Kombinace kůže a Alcantary nabízí barevnou kombinaci antracit/černá, přičemž automobilka nabízí také rozšířené možnosti čalounění kůží Merino v pěti barevných kombinacích, která jinak spadá do nabídky řady Individual.
BMW X5 Special Edition také nabídne speciální zatmavená skla "Sun Protection Glass" a multifunkční přístrojový štít. Varianta "Special Edition" bude možné objednat ke každé variantě BMW X5, včetně varianty M50 d.
Pro model BMW X6 si pak automobilka vymyslela speciální edici M Sport Edition, která nabídne speciální metalickou barvu "Long Beach Blue", kterou doplňuje řada karbonových doplňků. Dalšími zajímavými barevnými kombinacemi bude ještě černá "Carbon Black" a bílá "Mineral White".
X6 M Sport Edition nabídne klasické doplňky, na které jsme u vozů s označením M zvyklí, například 20" palcová hliníková kola, nebo i volitelná 21" palcová kola. Varianta M Sport Edition bude dostupná pro všechny varianty BMW X6, s výjimkou varianty M50d.
Obě varianty by podle automobilky měly být k dispozici od prosince tohoto roku.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?