Automobilka BMW si pro své po luxusu toužícím zákazníky přichystala speciální edice vozů SUV BMW X5 Special a BMW X6 M Sport Edition. Nečekejte však žádné zásadní změny, většinou jde hlavně o bohatší výbavu a luxusní materiály.
Začněme tedy s menší variantou BMW X5, jejíž varianta "Special Edition" přináší kombinaci varianty "M Sport Package" a speciálního koženého čalounění "Dakota", které zahrnuje mimo jiné vyhřívané přední sedačky. Kombinace kůže a Alcantary nabízí barevnou kombinaci antracit/černá, přičemž automobilka nabízí také rozšířené možnosti čalounění kůží Merino v pěti barevných kombinacích, která jinak spadá do nabídky řady Individual.
BMW X5 Special Edition také nabídne speciální zatmavená skla "Sun Protection Glass" a multifunkční přístrojový štít. Varianta "Special Edition" bude možné objednat ke každé variantě BMW X5, včetně varianty M50 d.
Pro model BMW X6 si pak automobilka vymyslela speciální edici M Sport Edition, která nabídne speciální metalickou barvu "Long Beach Blue", kterou doplňuje řada karbonových doplňků. Dalšími zajímavými barevnými kombinacemi bude ještě černá "Carbon Black" a bílá "Mineral White".
X6 M Sport Edition nabídne klasické doplňky, na které jsme u vozů s označením M zvyklí, například 20" palcová hliníková kola, nebo i volitelná 21" palcová kola. Varianta M Sport Edition bude dostupná pro všechny varianty BMW X6, s výjimkou varianty M50d.
Obě varianty by podle automobilky měly být k dispozici od prosince tohoto roku.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.