 
            Pokud se v některém z dealerství objeví hypersport Ferrari LaFerrari, strhne se o jeho koupi velká mela. Co teprve, když je k prodeji nabídnuto LaFerrari, jehož majitelem býval fenomenální pilot F1, Fernando Alonso.
Takto je tedy vůz prezentován, v oficiálním seznamu majitelé LaFerrari ovšem jméno Fernando Alonso vůbec nefiguruje. Existuje ovšem mnoho vodítek, které naznačují, že Alonso vůz skutečně vlastnil. Předně byl tento hypersport registrován 20. ledna 2014. Tedy v době, kdy Alonso byl součástí týmu Scuderia Ferrari. Datum registrace také dává vědět, že se jedná o jedno z prvních vyrobených LaFerrari vůbec. Což poukazuje na fakt, že majitel musel být opravdu velice oblíbený uvedení Ferrari.
Druhým a výraznějším vodítkem je štítek na spodní části volantu s vygravírovaným jménem „Fernando Alonso“. Nezapomínejme ovšem, že existuje i další kus LaFerrari s tímto štítkem. Ten je ovšem ve vlastnictví muzea Ferrari.
Je zde ale i jeden fakt, který nepodporuje myšlenku, že Alonso tento vůz skutečně vlastnil. Ačkoli je dokázáno, že se španělský závodník přímo podílel na vývoji tohoto hypersportu, neexistuje ani jediná fotografie či videozáznam, kde by Alonso vůz řídil v reálném světě.
Ať se jedná skutečně o Alonsovo LaFerrari či ne, je jisté, že se bude jednat o skvělý kup. Vůz je ve skvělém stavu. Najeto má pouze 2900 kilometrů a navíc se chlubí vzácným černým lakem karoserie.
 
            Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
 
            Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?