Máme tu další, skutečnou automobilovou lahůdku, která míří do aukce. Tentokráte se jedná o nádherné italské Lamborghini Miura, které se střihlo roli ve slavném snímku Italian Job (1969).
Pokud patříte mezi fanoušky britské kinematografie minulého století, není třeba vám snímek Italian Job, The sáhodlouze představovat. Pokud ovšem slyšíte název tohoto velkolepého snímku poprvé, pak vězte, že byste svou „mezeru ve vzdělání“ měli urychleně doplnit.
Italian Job, The patří mezi klasické akční filmy, kde hrají automobily takřka hlavní roli. Každý má samozřejmě tento snímek spojen s trojicí britských vozů Mini. To samozřejmě nejsou jediné vozy, které se ve filmu objeví.
Na plátně se totiž hrdě prohání i praotec všech supersportovních aut na světě – Lamborghini Miura. A tento italský plnokrevník se již za nedlouho objeví v aukci aukční síně Cheshire Classic Cars.
Automobil byl vyroben v roce 1968 a za svou bohatou historii vystřídal 5 majitelů. I tak má na svém kontě najeto pouhých 19 000 km.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.