Viceprezident a globální ředitel marketingu a strategie značky Nissan odhalil některé nové podrobnosti o nástupci modelu 370Z.
V rozhovoru pro magazín Car Advice to řekl Roel de Vries a zároveň naznačil, že příští generace bude nabízena s více motory. Jak vysvětlil, Evropané by měli zájem si koupit auto i s jiným motorem než je šestiválec. Zároveň tak naznačuje, že u nástupce můžeme očekávat možnost mít i přeplňovaný čtyřválec.
V zákulisí se šeptá i o levnější variantě, která by mohla mít pod kapotou nepřeplňovaný čtyřválcový motor. Méně výkonným motorem a horší výbavou by se pak vůz svou cenou blížil k japonským trojčatům Toyota 86 / Scion FR-S / Subaru BRZ. Vries také dále navrhl, aby příští generace dostala písmeno Z před číselným označením.
Domnívá se totiž, že pomocí změny názvu se více ujasní, co má majitel pod kapotou svého Nissanu. Pokud totiž přijde do nabídky více motorizací, číselné označení a za ním písmeno Z více zpřehlední objem motorizace.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?