Range Rover chystá do Ženevy prezentáciu konceptu modelu Evoque Convertible. Už z názvu je zrejmé, že pôjde o kabriolet odvodený od bežného modelu, ktorý dodá modelovej rade Evoque ešte viac osobitosti.
Autosalón v Ženeve sa stane svedkom predstavenia konceptu Range Rover Evoque Convertible. Ide o štúdiu luxusného terénneho kabrioletu, ktorý však nemá záujem excelovať v terénnych podmienkach, ide mu skôr o to robiť rozruch svojimi tvarmi všade tam, kde sa objaví.
Kabriolet odvodený od modelu Evoque vyzerá fakt vydarene, perfektne by ladil so zvyškom karosárskych verzií – v ponuke je zatiaľ 5-dverova verzia a 3-dverové Coupé. Koncept sa však s najväčšou pravdepodobnosťou sériovej výroby nedočká, ide výhradne o autosalónový magnet na oči motoristov.
Evoque Convertible je skutočný kabriolet s plátennou elektricky sťahovacou strechou, dvojicou dverí a štvormiestnym interiérom. Automobilka však zatiaľ zverejnila len 2 snímky konceptu, na ktorej je strecha stiahnutá. Nepochybujeme však o tom, že to Evoque-u bude svedčiť aj s natiahnutou strechou.
Tip: Podívejte se také na náš Velký přehled ženevských novinek!
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.