Range Rover chystá do Ženevy prezentáciu konceptu modelu Evoque Convertible. Už z názvu je zrejmé, že pôjde o kabriolet odvodený od bežného modelu, ktorý dodá modelovej rade Evoque ešte viac osobitosti.
Autosalón v Ženeve sa stane svedkom predstavenia konceptu Range Rover Evoque Convertible. Ide o štúdiu luxusného terénneho kabrioletu, ktorý však nemá záujem excelovať v terénnych podmienkach, ide mu skôr o to robiť rozruch svojimi tvarmi všade tam, kde sa objaví.
Kabriolet odvodený od modelu Evoque vyzerá fakt vydarene, perfektne by ladil so zvyškom karosárskych verzií – v ponuke je zatiaľ 5-dverova verzia a 3-dverové Coupé. Koncept sa však s najväčšou pravdepodobnosťou sériovej výroby nedočká, ide výhradne o autosalónový magnet na oči motoristov.
Evoque Convertible je skutočný kabriolet s plátennou elektricky sťahovacou strechou, dvojicou dverí a štvormiestnym interiérom. Automobilka však zatiaľ zverejnila len 2 snímky konceptu, na ktorej je strecha stiahnutá. Nepochybujeme však o tom, že to Evoque-u bude svedčiť aj s natiahnutou strechou.
Tip: Podívejte se také na náš Velký přehled ženevských novinek!
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.