Opel ohlásil návrat modelového jména Frontera v roce 2024. Tento návrat bude spojen s úplně novým modelem SUV, který slibuje být nejenom poutavým vozem, ale také vybaveným inteligentními funkcemi.
Plánovaný debut nové Frontery je stanoven na konec letošního roku, a představí se jako první sériově vyráběný vůz značky Opel s novým logem Opel Blitz. Zajímavým faktem je, že nová Frontera bude od samého počátku k dispozici jako plně elektrický automobil.
"Název Frontera se perfektně hodí pro náš vzrušující nový model SUV. Bude to model se sebevědomým charakterem a zaujímá pozici v samém středu trhu," řekl Florian Huettl, generální ředitel značky Opel.
Nový Opel Frontera přinese rozsáhlý prostor a všestrannost, čímž osloví nejen zákazníky vedoucí aktivní životní styl, ale i rodiny. Tento model bude dále následovat dlouhou tradici značky Opel v poskytování dostupné mobility pro široké spektrum zákazníků.
Uvedení elektrické varianty nového Opelu Frontera a plně elektrické verze příští generace Grandland v letošním roce zaznamenává klíčové kroky v transformaci značky Opel směrem k plně elektrickému zaměření. Plánované začlenění minimálně jednoho elektrického modelu do každé modelové řady podtrhuje pevný závazek značky k elektrifikaci.
Široká nabídka elektrických modelů Opel již zahrnuje čtyřkolku Rocks Electric, Corsa Electric, Mokka Electric, Astra Electric a Astra Sports Tourer Electric a také nové osobní dodávky Combo Electric a Zafira Electric. Kromě toho jsou nyní k dispozici elektrické verze celé řady dodávkových vozidel – včetně nového Combo Electric, nového Vivaro Electric a nového Movano Electric.
V následujících týdnech značka ukáže první fotografie nového Opelu Frontera a poskytne podrobnější informace o tomto novém elektrickém SUV. Je velká škoda, že automobil již nebude k dispozici ve spalovací verzi.
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.