Automobily značky Aston Martin nejsou na českých silnicích příliš často k vidění, přesto se momentálně v Česku nachází jeden z nevzácnějších kousků, které automobilka za poslední roky vyrobila a vypustila na trh: zářivě rudý Aston Martin Vanquish Zagato Volante.
Aston Martin Vanquish Zagato Volante je opravdu krásným automobilem, s jehož designem si v karosárnách Zagato opravdu vyhráli. Při výrobě pouhých 99 kusů se ale také jedná o obrovskou raritu, což samozřejmě přitahuje pozornost jak sběratelů, tak investorů.
Hodnota tohoto vozidla bezpochyby jenom poroste, čehož si byl dobře vědomý i jeho první majitel, který s vozem najel pouhých 10 kilometrů. V podstatě se tak jedná o téměř nový vůz, čemuž bohužel odpovídá i jeho cena.
Společnost AP Corse, která sídlí v dolních Měcholupech, totiž vůz nabízí prostřednictvím serveru mobile.de za 1 208 790 Euro, tedy cca 30.7 milionu korun. Jen pro srovnání, za podobné částky seženete velice pěkné Porsche 918 Spyder nebo například nestárnoucí klasiku Ferrari F40.
Ovšem i Aston má rozhodně co nabídnout. Jeho rudá metalíza doslova září, zpracování interiéru je jako již tradičně příkladné a díky kombinaci výkonného motoru a otevřené karoserie si užijete více než dost zábavy a větru ve vlasech.
Pod přední kapotou se totiž ukrývá osvědčený 5.9 litrový motor V12, který generuje výkon 604 koní (444 kW) a akceleraci z 0 na 96 km/h v hodině zvládá za 3.7 sekundy. Rozdíl oproti elegantnímu kupé je tak pouhé 0.2 sekundy.
První informace o modelu Aston Martin Vanquish Zagato Volante se objevily již v druhé polovině roku 2016, nicméně první majitelé se dočkali až začátkem roku 2017.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?