Automobilka Ferrari s vývojem nových modelů nijak nepolevuje a nyní se se výrobce pochlubil, že chystá hardcore verzi modelu FXX K.
Ta ponese název FXX K Evoluzione a již v minulosti se tohle přízvisko dostalo i k ultimativnímu FXX a 599 XX. Italský výrobce proto uvažuje, že ještě do jisté míry přiostří současný okruhový hypersport FXX K. S informací přišel britský Autocar a FXX Evoluzione K nepřijde dřív než za několik let.
Testovací jezdec Ferrari, Marc Gene řekl Autocaru, že by se nedivil, kdyby se opravdu na trh dostala ještě extrémnější verze vozu FXX K. Přijít by mohla za dva roky a hardcore provedení pravděpodobně nepřijde s vyšším výkonem. FXX K má 1021 koní a už by zřejmě nemělo smysl vozidlu dávat ještě více energie. Hlavním kriteriem se stane efektivita, poměr výkon - váha a zdokonalená aerodynamika.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.