Peugeot slaví 30 let spolupráce s Francouzskou tenisovou federací

ar5, 22. května 2014, 05:18 Google+

V roce 1984, tedy před 30 lety, zahájila značka Peugeot spolupráci s Francouzskou tenisovou federací.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor

Sdílejte článek

Na turnaj French Open 2014, který se koná od 25. května do 8. června, přistaví Peugeot jako partner a oficiální přepravce flotilu více než 200 vozů, které budou během 14 dnů zajišťovat přepravu hráčů, VIP osobností a diváků. Letos se na antuková hřiště chystá nováček speciální řady Roland-Garros, Peugeot 208.

Peugeot a Roland-Garros prohlubují vzájemnou spolupráci už od roku 1984. Značka Peugeot získala velmi rychle možnost dát o sobě na hřištích vědět a zvětšit tak rozměr tohoto partnerství. Využívá k tomu tabule na kurtech, kde je před očima diváků umístěno logo značky jako významného partnera turnaje. Značka je rovněž přítomna i v hlavní aleji tenisového areálu, kde představuje část nabídky speciální řady Roland-Garros. Letos se jedná o Peugeot 208 Roland-Garros, elektrokolo AE21 Roland-Garros a skútr se 3 koly Metropolis Roland-Garros.

Speciální řady Peugeot Roland-Garros

První vozy řady Roland-Garros představila značka Peugeot v roce 1989. Šlo o model 205 a 405 kombi. Během dalších 25 let byly všechny speciální řady vyvíjeny specificky v partnerství s turnajem Roland-Garros. Modely a tvary byly vybírány tak, aby byly v souladu s image světa tenisu a především turnaje French Open. V roce 2014 budou toto partnerství zastupovat modely Peugeot 208 a Peugeot 308 CC, které se vyrábějí v Evropě a prodávají se po celém světě. 

Od roku 2012 se vozy speciální řady Roland-Garros vyrábějí a prodávají i v Číně. Tento rok půjde o modely hatchback Peugeot 508 a o Peugeot 3008. 

V Latinské Americe se pro tuto příležitost bude druhý rok po sobě vyrábět a prodávat hatchback Peugeot 308 Roland-Garros.

Peugeot: oficiální přepravce od roku 1989

V letošním roce zajištují roli oficiálních vozů turnaje modely 3008 HYbrid4, 508 RXH, 2008, 5008, iOn, RCZ, 308 a 308 SW, nové vozy 208 speciální řady Roland-Garros a vozy Expert Tepee určené pro přepravu skupin.

Značka, která se snaží chránit životní prostředí, se rozhodla poskytnout vozy s motory, které jsou úsporné jak z hlediska spotřeby paliva, tak emisí CO2. Peugeot navíc od roku 2008 organizuje speciální školení řidičů na téma ekologická jízda.

Na cestě směrem k novým zážitkům

Program „Road to Roland-Garros“, který v roce 2013 sledovalo téměř 111 milionů diváků, již 6 let zajišťuje přepravu největších mezinárodních hráčů z hotelu na kurty ve vozech Peugeot. Toto je příležitost představit sportovce v jiném světle. Napomůže k tomu herec Guillaume Dolmans, který bude tenisty doprovázet a klást jim nečekané dotazy. Koncepce akce je sice již známá, ale letos získá hudební podtext. Jak bude Novak Djokovič nebo David Ferrer ve voze 508 RXH reagovat na nečekanou návštěvu slavného pařížského DJ Adriena Villanovy?

Všechna tato setkání budou letos k vidění i na nové hudební platformě značky www.peugeotmusic.com. 

Klíčová data partnerství mezi značkou Peugeot a Francouzkou tenisovou federací 

1984: Vstup značky Peugeot do VIP zóny turnaje

1989: Peugeot se stává oficiálním přepravcem a uvádí na trh první speciální série

1996: Založení turnajů „Rencontres Peugeot Roland-Garros“ ve Francii

1999: Založení turnajů „Rencontres Peugeot Roland-Garros“ na mezinárodním poli

2000: První skútr ze speciální série Roland-Garros

2005: První kolo ze speciální série Roland-Garros

2008: První školení v oblasti ekologické jízdy pro řidiče flotily Roland-Garros

2011: iOn, první vůz se 100% elektrickým pohonem v oficiální přepravní flotile

2014: podpis partnerství s Novakem Djokovičem a 30 let partnerství s Francouzkou tenisovou federací

zdroj: Peugeot 
Vytisknout

Diskuze: Peugeot slaví 30 let spolupráce s Francouzskou tenisovou federací

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Vláda našla řešení, jak omladit český vozový park, ale.. - anotační foto

Vláda našla řešení, jak omladit český vozový park, ale..

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud