Po velkolepě mediálně nafouklé kauze ohledně agresivity Jeremyho Clarksona vůči jednomu z producentů stále ve vzduchu visela otázka „Co bude dál?“.
Jak jistě všichni fanoušci „svaté trojice“ moderátorů Jeremyho Clarkson, Jamese Maye a Richarda Hamonda vědí, jejich spolupráce s Amazon Prime se již plně rozběhla. Svědčí o tom tento příspěvek, na Clarksonově účtu na Twitteru. Na něm můžeme spatřit trojici moderátorů a trojici hypersportů: Ferrari LaFerrari, McLaren P1 a Porsche 918 Spyder. Máme se tak rozhodně na co těšit.
With a skeleton crew, filming for Amazon Prime's new motoring programme has begun. pic.twitter.com/8PaYvke5il
— Jeremy Clarkson (@JeremyClarkson) 7. Říjen 2015Co ale bude dál se starým, britským Top Gearem? Podle posledních informací se pořad vydá zcela odlišnou cestou. Moderátor Chris Evans podepsal s BBC smlouvu zajišťující mu moderátorský post na tři další roky.
Dlouho se ale spekulovalo jaké kolegy si k sobě Evans vybere. Odpověď zní: „žádné“.
Evans se vyjádřil v tom smyslu, že pokud by k sobě přibral další moderátory, nevyhnutelně by sklouzl ke stejnému formátu pořadu, který zavedl Clarkson. Evans tak dal jasně najevo, že pořad bude jeho vlastní one man show.
Pokud byl váš nejoblíbenější součástí Top Gearu byl ochočený závodní jezdec Stig nemusíte být zklamání. Stig bude totiž jediný, kdo i v novém formátu pořadu zůstane bezezměny.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.