Po velkolepě mediálně nafouklé kauze ohledně agresivity Jeremyho Clarksona vůči jednomu z producentů stále ve vzduchu visela otázka „Co bude dál?“.
Jak jistě všichni fanoušci „svaté trojice“ moderátorů Jeremyho Clarkson, Jamese Maye a Richarda Hamonda vědí, jejich spolupráce s Amazon Prime se již plně rozběhla. Svědčí o tom tento příspěvek, na Clarksonově účtu na Twitteru. Na něm můžeme spatřit trojici moderátorů a trojici hypersportů: Ferrari LaFerrari, McLaren P1 a Porsche 918 Spyder. Máme se tak rozhodně na co těšit.
With a skeleton crew, filming for Amazon Prime's new motoring programme has begun. pic.twitter.com/8PaYvke5il
— Jeremy Clarkson (@JeremyClarkson) 7. Říjen 2015Co ale bude dál se starým, britským Top Gearem? Podle posledních informací se pořad vydá zcela odlišnou cestou. Moderátor Chris Evans podepsal s BBC smlouvu zajišťující mu moderátorský post na tři další roky.
Dlouho se ale spekulovalo jaké kolegy si k sobě Evans vybere. Odpověď zní: „žádné“.
Evans se vyjádřil v tom smyslu, že pokud by k sobě přibral další moderátory, nevyhnutelně by sklouzl ke stejnému formátu pořadu, který zavedl Clarkson. Evans tak dal jasně najevo, že pořad bude jeho vlastní one man show.
Pokud byl váš nejoblíbenější součástí Top Gearu byl ochočený závodní jezdec Stig nemusíte být zklamání. Stig bude totiž jediný, kdo i v novém formátu pořadu zůstane bezezměny.
Po delší době se podíváme na zoubek atraktivní ojetině, avšak v tomto konkrétním případě se spíše jedná o zánovní auto, než vyloženě ojetinu. Má najeto lehce přes 7 tisíc kilometrů, je z roku 2021 a největší výhoda je, že proti ceně nové plug-in hybridní Q5 stojí tato přibližně o milion méně. Dnešní recenze zjistí, jak se s touto Q5 jezdí a pro koho bude skvělou volbou.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?