Japonský tuner Aimgain nepatří mezi ty, kteří měsíc co měsíc vydávají nějakou extra tuningovou úpravu. Jeho aktuální tuningový program pro Lamborghini Aventador však stojí za pozornost.
Pokud jste fanouškem výstředních tuningových kreací, pak s největší pravděpodobností oceníte tenhle na míru upravený Aventador. Vše začalo přepracováním předního nárazníku, který dostal větší otvory pro přívod vzduchu k brzdám. K tomu se pak přidal i karbonový přední splitter.
Boční profil pak odhaluje snížené tlumiče, odlišná litá sportovní kola a z karbonového vlákna vytvořené boční prahy. To nejlepší se ale nachází úplně vzadu, kde si své místo našlo masivní přítlačné křídlo, vyrobené z uhlíkových vláken. To je doplněno velkým difuzorem a dvěma koncovkami výfukového systému.
Pro úplnost je nutné dodat, že tenhle italský skvost má sériový výkon 700 koní a 690 Nm. Jeho váha činí 1 757 kg, s motorem je spojena automatická převodovka s pádly pro řazení pod volantem a z 0 na 100 km/h zrychlí Aventador za 2,9 sekundy, Jeho maximální rychlost pak činí 350 km/h.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?