Japonský tuner Aimgain nepatří mezi ty, kteří měsíc co měsíc vydávají nějakou extra tuningovou úpravu. Jeho aktuální tuningový program pro Lamborghini Aventador však stojí za pozornost.
Pokud jste fanouškem výstředních tuningových kreací, pak s největší pravděpodobností oceníte tenhle na míru upravený Aventador. Vše začalo přepracováním předního nárazníku, který dostal větší otvory pro přívod vzduchu k brzdám. K tomu se pak přidal i karbonový přední splitter.
Boční profil pak odhaluje snížené tlumiče, odlišná litá sportovní kola a z karbonového vlákna vytvořené boční prahy. To nejlepší se ale nachází úplně vzadu, kde si své místo našlo masivní přítlačné křídlo, vyrobené z uhlíkových vláken. To je doplněno velkým difuzorem a dvěma koncovkami výfukového systému.
Pro úplnost je nutné dodat, že tenhle italský skvost má sériový výkon 700 koní a 690 Nm. Jeho váha činí 1 757 kg, s motorem je spojena automatická převodovka s pádly pro řazení pod volantem a z 0 na 100 km/h zrychlí Aventador za 2,9 sekundy, Jeho maximální rychlost pak činí 350 km/h.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?