Japonský tuner Aimgain nepatří mezi ty, kteří měsíc co měsíc vydávají nějakou extra tuningovou úpravu. Jeho aktuální tuningový program pro Lamborghini Aventador však stojí za pozornost.
Pokud jste fanouškem výstředních tuningových kreací, pak s největší pravděpodobností oceníte tenhle na míru upravený Aventador. Vše začalo přepracováním předního nárazníku, který dostal větší otvory pro přívod vzduchu k brzdám. K tomu se pak přidal i karbonový přední splitter.
Boční profil pak odhaluje snížené tlumiče, odlišná litá sportovní kola a z karbonového vlákna vytvořené boční prahy. To nejlepší se ale nachází úplně vzadu, kde si své místo našlo masivní přítlačné křídlo, vyrobené z uhlíkových vláken. To je doplněno velkým difuzorem a dvěma koncovkami výfukového systému.
Pro úplnost je nutné dodat, že tenhle italský skvost má sériový výkon 700 koní a 690 Nm. Jeho váha činí 1 757 kg, s motorem je spojena automatická převodovka s pádly pro řazení pod volantem a z 0 na 100 km/h zrychlí Aventador za 2,9 sekundy, Jeho maximální rychlost pak činí 350 km/h.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?