Pánové z BMW Motor Blog a BMW X5 Facebook Page dostali šanci projet se konceptem X5 EDrive v hlavním městě Francie, v Paříži. Automobil byl kamuflován ale i tak jsou zřetelné rozdíly od klasické X5.
Například dodatečný otvor na levém předním blatníku, aerodynamické střešní ližiny, speciální 21 palcová kola a nebo upravený přední nárazník.
Hybridní pohon tvoří spalovací motor a elektromotor. Konkrétně dvojitě přeplňovaný zážehový čtyřválec s výkonem 180 kW (245 koní) a elektromotor s výkonem 95 koní (70 kW), který pohání lithium-iontové baterie. Kombinovaný výkon je tedy 200 kW (270 koní).
Hybridní BMW X5 umí zrychlit z 0 na rychlost 100 km/h za méně než 7,0 sekundy. Výroba se chystá na rok 2015 a kde jinde se bude vyrábět než v Spartanburgském závodu.