Příští Opel Astra OPC dostane pouze motor 1,6 Turbo, důvod je překvapující

ar5, 23. září 2015, 08:00 Google+

Opel společně s novou generací Astry myslí i na nejvýkonnější verzi OPC. O ní se podařilo zjistit další informace, které někoho mohou překvapit.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor

Sdílejte článek

Pod její kapotou totiž najdeme "pouze" motor s objemem 1,6 litru. K celé věci se vyjádřil šéfinženýr značky Marc Schmidt, který řekl, že turbem dopovaná šestnáctistovka je „ největší motor, který se vejde pod její kapotu". Za vše může zmenšení rozměrů a snížení hmotnost, čímž je zmenšen i motorový prostor. 

I aktuální ceník s technickými daty hovoří jasně, protože současné motory mají největší objem 1,6 litru. Benzínové motory pak mají nejvyšší objem 1.4 litru.„Vždycky můžete udělat něco zvláštního pro zvláštní projekt, ale právě zde se to zvláštní musí vejít do základní architektury,” uvedl dále Schmidt.

Současná Astra OPC má přitom dvoulitr s výkonem 280 koní. Novinka by přitom měla být silnější a taktéž by měla shodit na váze 200 kg. Pro dokonalé jízdní vlastnosti výrobce dodá verzi OPC odpružení HiPer Strut, jenž bude zásadně upraveno. Informací na závěr je, že nová Astra OPC bude mít pět dveří namísto tří. To samé čeká příští Renault Mégane RS jenž má nabídnout taktéž pětidvéřové provedení.

Vytisknout

Diskuze: Příští Opel Astra OPC dostane pouze motor 1,6 Turbo, důvod je překvapující

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Mercedes-Benz V250 od Hartmann Tuning

Foto: Hartmann Tuning vyždímal z Mercedesu-Benz V250 krásných 224 koní

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud