Všichni víme, že alkohol ani drogy za volant jednoduše nepatří. Řidič 22.5 tuny vážícího popelářského vozidla na tuto dobrou radu však nedbal, usedl za volant a zanechal za sebou spoušť, kterou je schopné napodobit snad jen tornádo.
Během víkendu se jedna z ulic amerického Brooklynu proměnila v obraz naprosté zkázy. Splašený popelářský vůz, jehož řidič nezvládl řízení, za sebou totiž nechal několik naprosto zničených automobilů, polámané větve, přeražené stromy a svou jízdu nakonec zakončil ve zděném plotu jednoho z domů.
Televizní stanici CBS se podařilo sehnat záběry jedné z bezpečnostních kamer, která zaznamenává už jen závěr díla zkázy. I tak ale můžeme vidět, že naložený popelářský vůz, jehož váha se pohybuje okolo 22.5 tuny, doslova odhazuje zaparkované automobily jak odstavené hračky.
Možná ještě děsivější jsou však obrázky, které natočila stanice CBS ráno, během vyšetřování. Policisté pak oznámili, že zadržely podezřelého čtyřicetiletého řidiče, který po nárazu vylezl z náklaďáku a pokusil se utéct po svých. V tom mu však zabránil výboj z policejního taseru.
Společnost Viking Sanitation, které náklaďák patří, pak vydala pro CSB prohlášení, podle kterého řidič porušil všechny zásady společnosti a okamžitě byl po dobu vyšetřování suspendován. Incident, který se odehrál v sobotu v 6:30 ráno, se naštěstí obešel bez zranění.
Při pohledu na záběry z místa nehody je však celková bilance stále malým zázrakem.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.