Obecně známe dva druhy karavanů. A to buď obytný automobil a nebo obytný přívěs. Každé z těchto řešení má své klady i zápory. Heku Car Camp spojuje obě koncepce do jedné.
Soupravy Heku Car Camp jsou vlastně takové Opely s obytným "batohem" na zádech. Jako první se v roce 1988 veřejnosti představila varianta spojená s Opelem Kadett GSI o výkonu 115 koní, v případě 16ti ventilové verze dokonce s výkonem 150 koní. Samotný Opel Kadett GSI uměl 0-100 km/h za rovných 8 s a maximální rychlost dal až 217 km/h. V tandemu s obytným "batůžkem" bude jistě pomalejší, ale i tak se ve své době mohl řadit k nejrychlejším obytňákům na světě. Navíc během několika minut lze automobil od obytné části odpojit a pak je možné si "GSíčko" vychutnávat na plno.
Momentálně je v Holandsku k mání za 11 000 € (asi 280 000 Kč) jeden Heku Car Camp včetně Opelu Kadett GSI. Verze o výkonu 115 koní má najeto 290 712 km, ale přesto je prý vůz v dobrém technickém stavu.
Kromě Opelu Kadett a pár kusů Daewoo Nexia, vznikl Heku Car Camp z vozů Opel Astra a to v generacích F, H a J. Roku 2012 byla výroba tohoto velice neobyčejného obytného vozu ukončena.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?