Mercedes-Benz slaví 125 let od založení firmy. K narozeninám si firma nadělila umělecké dílo s názvem Aesthetics 125.
Nejstarší automobilka letos slaví století a čtvrt dlouhou historii výroby automobilů. Právě před tolika lety podal patentovou přihlášku na automobil poháněný spalovacím motorem Karl Benz. K oslavě této údálosti vytvořili designéři Mercedesu plastiku, která má znázorňovat směry, kudy se bude upínat design vozů budoucnosti této značky.
Při návrhu byla použita `rapid-prototype` technologie, která se používá při návrhu současných Mercedesů. Ta kombinuje jak prvky exteriéru, tak i interiéru.
Zároveň byla dosažena meta 30 milionů vyrobených vozů od roku 1945. Technologický vývoj do budoucna představuje i čerstvé podání patentu na baterie používající technologii s názvem `bipolar flat-cell frame`. Dle slov Mercedesu půjde o revoluci v použití lithium-ion baterií.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?