U ladičské firmy Hartmann Tuning dostali nový nápad, jak trošku víc okořenit aktuální generaci Mercedesu V250. Kromě vyššího výkonu se tak dočkal i zajímavého bílo zeleného vzhledu.
Mercedes třídy V není zrovna ten, který by měl velký potenciál k ladění, protože je to vlastně jen stále dodávka a už v základu je hodně luxusní. Verze V250 má pod svou kapotou skrytý 2,1-litrový čtyřválec, jenž ve standardní konfiguraci nabízí 190 koní při 3800 otáčkách za minutu a 440 Nm točivého momentu v 1400 - 2400 ot/min. Tuner si však dal záležet a power kit zvýšil výkon na 224 koní a 505 Nm.
Sice není známo, za kolik zvládne zrychlit z 0 na 100 km/h, ale standardní verzi to trvá 9,1 sekundy (10,6 sekundy ve verzi 4MATIC) a maximálka činí 206 km / h. Hartmann Tuning instaloval i zvukový generátor, který poskytuje silnější zvukový doprovod po stisknutí tlačítka uvnitř kabiny. Vůz stojí na litých kolech Vest-1 kola s pneumatikami o rozměru 245/45 a má o 30 mm snížený podvozek.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?