Možná je to trochu brzy, aby nová XC90 dostala designový balíček, ale vězte, že je o něj velký zájem, ostatně stejně jako o novou XC90.
Heico Sportiv si dalo tu práci a vytvořili něco odlišného na druhou generaci Volva XC90. I když ještě ani jedno nedorazilo k prodejcům, a jediný kdo v něm už jezdí je slavný dýdžej Avicci, tak i přesto je o tento balíček zájem.
V Čechách ještě nejsou nové XC90 k dispozici. I přesto se jich prodalo velké kvantum a i tohoto „žabího“ stylového paketu se už prodalo dost. Krom zelené barvy si spolu s tímto balíčkem pořídíte na míru zhotovené úpravy.
Trochu jako R-design paket přímo od výrobce, trochu jako nepovedený tuning. Každopádně mise „odlišit se“ je splněna. Spoilery, výrazné prahy, nový výfukový systém 23 palcová kovaná kola, pneumatiky ContiSportContact a nebo přenastavený software.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?