Možná je to trochu brzy, aby nová XC90 dostala designový balíček, ale vězte, že je o něj velký zájem, ostatně stejně jako o novou XC90.
Heico Sportiv si dalo tu práci a vytvořili něco odlišného na druhou generaci Volva XC90. I když ještě ani jedno nedorazilo k prodejcům, a jediný kdo v něm už jezdí je slavný dýdžej Avicci, tak i přesto je o tento balíček zájem.
V Čechách ještě nejsou nové XC90 k dispozici. I přesto se jich prodalo velké kvantum a i tohoto „žabího“ stylového paketu se už prodalo dost. Krom zelené barvy si spolu s tímto balíčkem pořídíte na míru zhotovené úpravy.
Trochu jako R-design paket přímo od výrobce, trochu jako nepovedený tuning. Každopádně mise „odlišit se“ je splněna. Spoilery, výrazné prahy, nový výfukový systém 23 palcová kovaná kola, pneumatiky ContiSportContact a nebo přenastavený software.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.