Nejen novou autolékárničku, ale i reflexní vestu budou muset mít od nového roku všichni řidiči v autě.
O změně obsahu autolékárniček byla již většina řidičů médii informována. O nově povinné reflexní vestě však ví zatím málokdo. Doposud byla reflexní vesta povinnou výbavou pouze služebních vozidel. Nyní se ale vyhláška týká všech automobilů. Povinnost, mít v autě tento bezpečnostní oděv, totiž souvisí se změnou silničního zákona. Ten řidičům nařizuje, aby se na silnici pohybovali jen s reflexní vestou. Zejména v nočních hodinách, je-li řidič nucený vystoupit z auta, chrání vesta jeho život. Nový obsah i předepsanou reflexní vestu nyní najdete v autolékárničkách například výrobce HARTMANN 2 v 1. Textilní obal se dvěmi kapsami umožňuje společné a přitom nezávislé uložení jak autolékárničky, tak reflexní vesty. Vesta se tedy v autě neztratí a může být vždy po ruce. Autolékárničky 2 v 1 jsou dostupné například v lékárnách, drogeriích, na čerpacích stanicích a na internetu.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?