Russell Carr je v Lotusu od roku 1990 a je zodpovědný například za design modelu Evora. Nyní nahradí na pozici šéfa designu Donata Coco.
Donato Coco přišel do Lotusu z Ferrari a svojí funkci opouští k 31. říjnu. Kam má namířeno zatím není jisté.
Podle slov výkonného ředitele Lotusu Jean-Marca Galese dokázal Russell vytvořit pro Lotus osobité a působivé projekty, a proto je tím správným člověkem, který povede designový tým v budoucnu. Gales zároveň poděkoval Donatovi Coco za jeho pětileté působení v Lotusu.
Carrův první úkol bude pravděpodobně přepracování modelu Evora pro rok 2016. Dále se počítá s úpravami modelů Elise a Exige a dokonce je na programu sedan a SUV.
Zdroj: motorauthority.com
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?