Znovuzrozený Datsun byl původně orientovaný na rozvojové trhy jako Indie nebo Indonésie. V srpnu minulého roku ale dorazil také do Ruska a s nastalou expanzí hodlá aliance Renault-Nissan pokračovat. Vůbec poprvé se tak nový koncept této automobilky představil na „domácí“ japonské půdě!
Koncept GO-Cross využívá aktuální popularity podobných vozidel, kterým stačí vypadat dobrodružně a nepotřebují ani pohon obou náprav. Proto dostalo toto kombi, odvozené z typu GO+, výrazně tvarované blatníky s plastovým obložením, mohutné nárazníky se středovou stříbrně lakovanou částí, nástavce prahů nebo šedou lakovaný střešní nosič.
Přední část může leckomu připomenout Škodu Yeti ve verzi před modernizací a to díky kulatým mlhovkám, zasahujícím do hlavních LED světel. V nárazníku nechybí LED diody denního svícení, stejnou technologii pak používají i skupinové reflektory. Zmínku si určitě zaslouží také velká litá kola a zvýšená světlá výška.
Jak už bylo řečeno v úvodu, ačkoliv je Datsun japonská automobilka, jedná se od jejího znovuzrození o první vůz, představený na domácí půdě. Zajímavé je, že místo tokijského výstaviště se tak stalo v centrále mateřského Nissanu.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.