Jedná se o tzv. prediktivní tempomat, jenž dostal název Ingelligent Adaptive Cruise Control. Ten skrývá technologii, která má předvídat a následně automaticky reagovat na okolní jedoucí vozidla, jejichž řidiči vám chtějí hodit "myšku".
Systém totiž dokáže díky využití kamery a radaru v přední části vozidla, sledovat silnici ve vašem okolí. Přitom vysílá algoritmus do řídící jednotky, který je založen na reálném výzkumu typického chování evropských řidičů za volantem. Možná i proto dovede tempomat odhadnout, jak se které vozidlo ve vašem okolí v nejbližší době zachová.
Sama Honda k systému říká, že systém se zkratkou i-ACC dokáže zareagovat na danou situaci až pět sekund předtím, než k ní ve skutečnosti dojde. Pokud už se situace nedá vyřešit jinak, adaptivní tempomat začne varovat řidiče ikonou na přístrojové desce a zároveň začne vůz jemně brzdit.
Systém i-ACC dokonce dokáže poznat, zda s vozidlem jedete na britských nebo kontinentálních silnicích a podle toho upraví algoritmus a připraví na následné možné situace. Systém bude dostupný jen v nejvyšší výbavě Executive a časem se má dostat i do menších modelů od Hondy.