Další informační mystifikace. Ford poupravil své dřívější vyjádření ohledně nového agregátu ze začátku měsíce, zároveň potvrdil brzký náběh výroby
Automobilka Ford přichází záhy po čínské prezentaci vozu Fusion s bližšími informacemi. Špatná fotografie vnucovala předpoklad motoru s tříválcovým řadovým uspořádáním.
Skutečnost je mírně odlišná. Objem i zařazení motoru sedí, počet válců však nikoli. Nová 1,5 EcoBoost má být pro vůz Fusion čtyřválcová s integrovaným výfukovým potrubím, systémem Stop-Start, automatickou převodovkou a odpojitelným vodním čerpadlo, které slouží k rychlejšímu zahřátí motoru.
Agregát bude premiérově uveden na autosaloně v čínské Šanghaji již tento měsíc. Výroba má plynule navázat v průběhu roku. Prozatím se počítá s využitím v modelech Fusion na severoamerickém trhu a generaci vozu Mondeo, která se plánuje pro evropský trh.
Nový EcoBoost se má vyznačovat zcela optimálním vyladěním při přeplňování. Ruku v ruce s menším objemem jde i pokles spotřeby či emisí výfukových plynů. Bližší technické specifikace dosud nebyli zveřejněny. Vše se tak zřejmě dozvíme nejpozději v rozmezí 21. až 29. dubna tohoto roku.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.