Spečnost Honda potvrdila ceny a specifikace svých zcela nových elektrifikovaných SUV modelů – ZR-V e:HEV a CR-V e:HEV a e:PHEV. Tyto modely byly představeny v květnu 2023.
ZR-V e:HEV – Příjem objednávek začíná od července tohoto roku.
Cena modelu začíná na 939 900 Kč včetně DPH. (Elegance)
Všechny verze modelu ZR-V nabízejí dokonalou kombinaci sofistikovaného stylu, praktičnosti a sportovního zážitku z jízdy. Standardně jsou vybaveny plně hybridním systémem Honda e:HEV, který byl vylepšen s cílem zvýšit výkon a odezvu po sešlápnutí plynového pedálu jezdcem.
Začněme u dobře vybavené verze Elegance, která nabízí 18palcová šedá litá kola, přední a zadní parkovací senzory, 11 airbagů, zadní kameru a audiosystém s osmi reproduktory. Všechny verze mají devítipalcový dotykový displej doplněný o systém Honda Connect, navigaci a kompatibilitu s aplikacemi Apple CarPlay / Android Auto a také sedmipalcový digitální displej přístrojové desky za koženým volantem.
Verze Sport (989 900 Kč včetně DPH) se dodávají s unikátní úpravou předního nárazníku a masky chladiče, leskle černými zpětnými zrcátky a rámečky oken, matně černými koly a obložením interiéru v kombinaci látky a syntetické kůže. Sportovní pedály, vnitřní LED osvětlení, elektricky ovládané dveře zavazadlového prostoru bez použití rukou, bezdrátové nabíjení a doplňkové USB porty jsou také součástí standardní výbavy.
Vozy nejvyšší verze Advance (1 039 900 Kč včetně DPH) jsou vybaveny celokoženými sedadly s perforovanými vložkami a stříbrným prošíváním, vyhřívaným koženým volantem, panoramatickou střechou a leskle černými litými koly s diamantovým brusem. Zákazníci, kteří se rozhodnou pro nejvyšší verzi modelu ZR-V, se mohou těšit na prémiový zvukový systém BOSE s 12 reproduktory, 10,2palcový multi-informační displej a zcela nový šestipalcový head-up displej (HUD).
CR-V e:HEV | e:PHEV – Příjem objednávek začíná od července tohoto roku.
Cena modelu začíná na (1 079 900 Kč včetně DPH)
Šestá generace modelu CR-V se představí v posledním čtvrtetí tohoto roku s odvážnějším vzhledem a prvotřídní úrovní praktičnosti v kombinaci s výjimečnou konektivitou a komfortem. Toto populární C-SUV bude vybaveno hnacím ústrojím, které bude poskytovat dynamický výkon u všech verzí. Na výběr je plně hybridní pohon (e:HEV) a poprvé v Evropě také plug-in hybridní pohon (e:PHEV). Pohon e:PHEV nabídne 82 kilometrů dojezdu na čistě elektrický pohon.
S novým designem je nyní nejnovější model CR-V širší, delší a vyšší než předchozí model. Jeho o 40 mm delší rozvor kol pomáhá vytvořit více vnitřního prostoru, mimo jiné o 16 mm větší prostor pro nohy vzadu a o 18 procent objemnější zavazadlový prostor.
Vůz má agresivnější přední část, díky kterému budí na silnici výraznější dojem, přičemž jednotlivé varianty e:HEV a e:PHEV mají vlastní exkluzivní design masky. Kombinace úzkých světlometů a nových charakteristických světel pro denní svícení tuto vizuální přitažlivost dále umocňuje, zatímco vzadu představuje kombinace vertikálního brzdového světla a směrových světel chytré vylepšení nezaměnitelného designu koncových světel modelu CR-V.
Kromě toho se model CR-V stane prvním evropským modelem vybaveným všesměrovým bezpečnostním a asistenčním systémem pro řidiče Honda SENSING 360, který kontroluje mrtvé úhly kolem vozidla. Přispívá tak k předcházení kolizím a zmírňuje zátěž řidiče. Představuje tedy další krok v odvážném cíli společnosti Honda snížit do roku 2050 počet úmrtí při dopravních nehodách automobilů a motocyklů Honda na nulu.
„Modely ZR-V a CR-V poskytují výkon, pohodlí a užitnost, jež zákazníci společnosti Honda očekávají,“ říká Tom Gardner, výkonný viceprezident společnosti Honda Motor Europe. „Díky působivé kombinací atraktivního designu a vysoké úrovně specifikací spolu se silnou, podmanivou dynamikou a více možnostmi hybridního pohonu dokáže řada vozů SUV společnosti Honda uspokojit širší škálu přání a požadavků zákazníků.“
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.