Nová generace Mercedesu třídy E se zřejmě dostane na veřejnost dříve, než se původně očekávalo, špionážní fotografové totiž zachytili testovací prototyp, jak se prohání po testovacím polygonu.
Jeho vývoj je tedy v plném proudu a nyní můžeme vidět, že budoucí Éčko dostane mírně delší rozvor než dnešní model, takže se dá očekávat více prostornější interiér. Automobil vyjede na stejné odlehčené platformě MRA jako jeho menší bratr třídy C, takže nový E-Class zároveň i shodí několik desítek kilogramů.
Předpokládá se, že Mercedes-Benz nabídne pět verzí modelu E: standardní sedan, sedan s dlouhým rozvorem, kombi, kupé a kabriolet. Celkově se jeho design má stát ještě více sportovnějším, zatímco dvoudveřové kupé a kabrio větší a luxusnější v porovnání se stávajícím modelem.
Nová generace třídy E dostane hned šest benzinových motorů, jenž budou údajně nabízeny s v objemech v rozmezí 2,2 - 3,5 litru. Vrcholné provedení E63 AMG pro změnu bude pohánět benzínový osmiválec o objemu 4,0 litru twin-turbo, jenž si vypůjčí od bratra s názvem C63 AMG. Podle další zprávy vydané v letošním roce, se nový Mercedes-Benz E dostane do prodeje začátkem roku 2016, a to nejprve na domácím trhu. Je ted velice pravděpodobné, že vůz se nám představí na konci roku 2015.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.