Americká automobilka Buick bude predávať sedan kompaktný Verano s označením Turbo s motorom 2,0 Turbo a výkonom 254 konských síl.
Športová verzia amerického sedanu Buick Verano, ktorý sa k nám dostane ako Opel Astra Sedan, bude mať pod kapotou motor 2,0 Turbo s výkonom 187 kW/254 k a krútiacim momentom 353 Nm. Kompaktný sedan s výkonným dvojlitrom pod kapotou naznačuje, aký motor dostane pripravovaný Opel Astra GSI, ktorý sa hierarchicky zaradí pod najvýkonnejšiu Astru OPC s výkonom 206 kW/280 k (400 Nm).
Buick Verano Turbo je technicky a dizajnovo spriaznený s nedávno odhaleným Oplom Astra Sedan, otázne však je, či sa spomínaný benzínový turbomotor dostane aj pod kapotu u nás predávaného kompaktného sedanu. Táto pohonná jednotka sa však možno dostane pod kapotu športovejšej Astry GSI, ktorá by tak svojim výkonom 187 kW/254 k stála niekde medzi doteraz najvýkonnejšou Astrou s benzínovým motorom 1,6 Turbo (132 kW/180 k) a najvýkonnejšou Astrou OPC s motorom 2,0 Turbo (206 kW/280 k).
Poďme sa však venovať samotnému modelu Buick Verano Turbo. Automobil svoj výkonnostný potenciál nedáva navonok príliš najavo, oproti bežnému sedanu má dvojicu koncoviek výfuku vzadu a malý spojler na kufri. Zrýchlenie z nuly na stovku bude trvať 6,2 sekundy, údaje o maximálnej rýchlosti a priemernej spotrebe paliva zatiaľ výrobca nezverejnil.
Verano Turbo sa na americkom trhu začne predávať v druhej polovici tohto roka.
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.