Americká automobilka Buick bude predávať sedan kompaktný Verano s označením Turbo s motorom 2,0 Turbo a výkonom 254 konských síl.
Športová verzia amerického sedanu Buick Verano, ktorý sa k nám dostane ako Opel Astra Sedan, bude mať pod kapotou motor 2,0 Turbo s výkonom 187 kW/254 k a krútiacim momentom 353 Nm. Kompaktný sedan s výkonným dvojlitrom pod kapotou naznačuje, aký motor dostane pripravovaný Opel Astra GSI, ktorý sa hierarchicky zaradí pod najvýkonnejšiu Astru OPC s výkonom 206 kW/280 k (400 Nm).
Buick Verano Turbo je technicky a dizajnovo spriaznený s nedávno odhaleným Oplom Astra Sedan, otázne však je, či sa spomínaný benzínový turbomotor dostane aj pod kapotu u nás predávaného kompaktného sedanu. Táto pohonná jednotka sa však možno dostane pod kapotu športovejšej Astry GSI, ktorá by tak svojim výkonom 187 kW/254 k stála niekde medzi doteraz najvýkonnejšou Astrou s benzínovým motorom 1,6 Turbo (132 kW/180 k) a najvýkonnejšou Astrou OPC s motorom 2,0 Turbo (206 kW/280 k).
Poďme sa však venovať samotnému modelu Buick Verano Turbo. Automobil svoj výkonnostný potenciál nedáva navonok príliš najavo, oproti bežnému sedanu má dvojicu koncoviek výfuku vzadu a malý spojler na kufri. Zrýchlenie z nuly na stovku bude trvať 6,2 sekundy, údaje o maximálnej rýchlosti a priemernej spotrebe paliva zatiaľ výrobca nezverejnil.
Verano Turbo sa na americkom trhu začne predávať v druhej polovici tohto roka.
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?