Honda představuje akční nabídku na své vozy: CR-V Hybrid se zvýhodněním až 150 000 Kč a s financováním s nulovým navýšením, CR-V v benzínové motorizaci s bonusem až 75 000 Kč. Jazz e:HEV Comfort od 449 900 Kč! Nabídka platí od 1.9.2020.
Podrobnosti jednotlivých výhod naleznete zde:
CR-V Hybrid, MR 2020 – všechny výbavy s pohonem všech kol AWD:
• Zvýhodnění až 150 000 Kč• Bonus pro zákazníka 125 000 Kč• Sada příslušenství se slevou až 25 000 Kč• Financování s nulovým navýšením
CR-V 1.5 Turbo – všechny výbavy:
• Zvýhodnění až 80 000 Kč • Bonus pro zákazníka 50 000 Kč• Sada příslušenství se slevou až 30 000 Kč
Jazz e:HEV – výbava Comfort od 449 900 Kč
• Zvýhodnění až 50 000 Kč při poskytnutí vozu na protiúčet
Jazz e:HEV - ostatní výbavy:
• Sada příslušenství „Functional Finnese“ v hodnotě 25 000 Kč zdarma.
Crosstar:
• Sada příslušenství „Robust“ a koberce v hodnotě 15 000 Kč zdarma.
Ke všem akčním modelům je navíc k dispozici zvýhodněné financování Honda Financial Services,
Výhradně pro CR-V Hybrid platí velmi atraktivní nabídka financování od 0%, kde je možnost nulového navýšení například již pro 45% akontaci a délku financování 36 měsíců.
Ke všem financovaným vozům zimní pneumatiky zdarma.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.