Tím spestřením mám na mysli instalaci aerodynamického body kitu z uhlíkových vláken. Tuningov paket obsahuje nové přední nárazníky, přední splitter, modifikované větrací otvory, otvory pro výstup vzduchu, nové postranní prahy, nový spoiler a agresivní difuzor u zadního nárazníku. Mansory vysvětluje, že bez ohledu na to, ze kterého úhlu pohledu je auto dokonalé, čerstvé a přitažlivé, se nové uhlíkové detaily zkrátka dostanou do vašeho oka.
Zda se Mansory podíval i pod kapotu, to netušíme, ale odborníci z této firmy již prozradili, že plánují nějaké aktualizace. Základním motorem u 458 Speciale je přitom 4,5 litrový osmiválec, který produkuje 605 koňských sil a 540 Nm točivého momentu. To umožňuje 1290 kg těžkému supersportu zrychlit z 0 - 100 km / h za tři sekundy, přičemž se v rozletu zastaví až na rychlosti 325 km/h. O bezpečné zastavení se pro změnu postarají posílené brzdy od společnosti Brembo.